Pilates vaje za moč v času nosečnosti

Pilates vaje za moč v času nosečnosti (foto: Arhiv | Aktivni.si) Arhiv | Aktivni.si
6. 11. 2012

Tokrat bomo naredili nekaj vaj za nosečnice za moč. Gre za pilates vaje za nosečnice, ki jih bomo izvajali na klopci.

V naravi se lahko nosečnica prilagodi tako, da si poišče bližjo klopco, na kateri si lahko ali odpočije ali naredi še kakšno zelo priporočljivo vajo za moč v času nosečnosti.

Nosečnica si naj prilagodi intenzivnost vadbe do te mere, da ji bo med vajami še vedno udobno. Pred vajami ogrejte sklepe, med ali po vajah pa priporočamo nežen razteg mišic, ki so aktivne med vajami.

Priporočljivo je tudi, da se nosečnica pred intenzivnejšo gibalno aktivnostjo posvetuje s svojim zdravnikom in ginekologom. Intenzivnejše gibanje je namenjeno zdravim nosečnicam, in če nosečnica tega ne upošteva, je lahko vadba prej škodljiva kot koristna.

Pripravite se v pravilen položaj, dihajte počasi in kontrolirajte svoje gibanje.

Prikazane vaje
  • Za močna ramena in roke: ozka skleca v opori zadaj (vajo ponovite do 12-krat).
  • Za močno in lepo držo telesa: stisk lopatic sede na klopci (vajo ponovite do 12-krat).
  • Za fit noge in zadnjico: dvig iztegnjene noge v opori zadaj na klopci (vajo ponovite z vsako nogo do 12-krat).

Tanja Želj, univ. dipl. profesorica športne vzgoje in direktorica Tanergije

Preverite še: