Prijeten izlet - nezahtevna kolesarska pot Češnja v Goriških Brdih

Prijeten izlet - nezahtevna kolesarska pot Češnja v Goriških Brdih (foto: profimedia)
profimedia
17. 4. 2021

V Goriških Brdih se večina tako pohodniških kot kolesarskih poti začne v Dobrovem. Za mesec april in maj vam priporočamo čudovito kolesarsko pot Češnja, ki poteka preko devetih vasi, prevozili boste 19 kilometrov, premagate pa jo lahko tudi s cestnim kolesom.

V križišču na Dobrovem zapeljemo naravnost v smeri Nova Gorica. Preko rahlega vzpona se peljemo skozi vasi Zali Breg, Šmartno in Gonjače.  Odcepu v Gonjačah sledi rahel spust na desno skozi vas Kojsko do Huma.

(V galeriji najdete tudi podrobnejši zemljevid.)

profimedia
Grad Dobrovo

V križišču na Humu se zapeljemo naravnost do odcepa za mejni prehod, kjer zavijemo desno, proti Gornjemu Cerovemu. Med Gornjim Cerovem in Vipolžami je strm spust.  V Vipolžah na odcepu za mejni prehod zavijemo desno čez mostiček, mimo bencinskega servisa v smeri Dobrovo.

DDD
Ceglo

Z vožnjo nadaljujemo po ravninskem delu še cca. 2km do okrepčevalnice pri odcepu za Medano kjer zavijemo levo in se pričnemo vzpenjati proti Ceglem. Med Ceglem in Medano je krajši del strmega 30 % vzpona. Ko prispemo do Medane, sledi le še spust do Dobrovega.

brda.si

Med potjo vas bodo očarali lepi razgledi, če se utrudite, pa najdite prijeten kotiček in si privoščite domače energijske ploščice. Pot lahko seveda tudi prehodite, v tem primeru priporočamo dobre pohodne čevlje, kondicijsko pripravljenost, večjo malico in dovolj vode (več kot 1l).

Preberite še: Regeneracija: 4 top vaje, ki jih naredite na dan počitka

Novo na Metroplay: Kako hitro in enostavno pripraviti uravnotežen obrok? | Žana Hrastovšek