Dobri razlogi, da se (posebej v tem času) založite s pistacijami

Dobri razlogi, da se (posebej v tem času) založite s pistacijami (foto: profimedia) profimedia
29. 3. 2020

V zmernih količinah, seveda.

Ko ostajamo v samoizolaciji, moramo biti pozorni, da ne zaidemo v slabo prehrano in ne opuščamo vadbe. Če ne želite, da gredo vse dobre prehranske navade, ki ste jih gradili toliko časa, po zlu, se založite z zdravimi stvarmi in ne kupujte sladkih in slanih prigrizkov. 

Z založite mislimo nakupite v normalnih količinah brez pretiravanja. 

Zakaj so torej pistacije tako priročen prigrizek?

  • Vir beljakovin

Pomembno je, da telesu zagotovite vsa hranila, ki jih potrebuje za normalno delovanje. Med njimi so tudi beljakovine. Pri American Pistachio Growers so opravili zanimivo analizo, ki je pokazala, da pistacije vsebujejo veliko beljakovin in posledično 9 esencialnih aminokislin, ki jih telo potrebuje, vendar jih ne more proizvesti samo.  

  • Pomagajo pri nočnem počitku

Če imate težave s spanjem, lahko kot naravno “zdravilo” preizkusite tudi pistacije. Študija iz leta 2017 je pokazala, da pistacije vsebujejo veliko melatonina, celo več kot drugi oreški. Melatonin pa se začne kopičiti zvečer, ko je čas za spanje. Slednji je “kriv”, da postanete utrujeni in se odpravite v posteljo. 

Če boste naredili preizkus, pistacije pojejte kot večerni prigrizek 30 do 60 minut pred spanjem. 

Kadar pa težave s spanjem izvirajo iz strahu ali preobremenjenih mislih, poskusite s kratko vajo: Kratka vaja za sproščanje anksioznosti (vzela vam bo le 1 minuto!)

  • Dlje časa siti

Oreški so znani po tem, da vsebujejo veliko maščob, vendar so to dobre maščobe, ki jih potrebujete za normalno delovanje. Poleg tega boste v njih našli še vlaknine in beljakovine. 

Pistacija je odlična izbira, kadar si zaželite prigrizka, ki vas bo nasitil za nekaj časa (npr. do naslednjega večjega obroka). Tako obstaja manjša verjetnost, da boste posegli po čokoladi in piškotih. 

  • Veliko antioksidantov

Naloga antioksidantov je “čiščenje” prostih radikalov v celicah, ki so škodljivi. Pistacije vsebujejo veliko antioksidantov, tudi teh ki skrbijo za zdravje oči in preprečujejo vnetja v telesu. 

  • Veliko vlaknin

Vlaknine skrbijo za zdravo prebavo, pa tudi za mikrobiom - povedano drugače, za “dobre” bakterije v vašem črevesju. Zdrav mikrobiom pa povezujemo z manjšim tveganjem za srčno-žilne bolezni, zdravo težo in celo z dobrim mentalnim zdravjem. 

Preverite tudi V tem trenutku morda potrebujete le nekaj od tega ... ali pa Kako si prislužiti otrokovo prijateljstvo?

 

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri