Trening doma: poskrbite, da bo učinkovit! (primeri vaj)

Trening doma: poskrbite, da bo učinkovit! (primeri vaj) (foto: profimedia) profimedia
18. 1. 2021

Da bo telovadba doma prinesla želene rezultate, morate s pomočjo različnih vaj obremeniti vse glavne mišične skupine. Zato spoznajte nekaj najučinkovitejših vaj.

Zase, za svoje telo in zdravje lahko veliko naredite, ne da bi morali zapustiti udobje svojega doma. Najbolj priljubljene vaje so gibalne vaje, kot so tek na mestu, stoje, skakanje, počepi v najrazličnejših različicah, trebušnjaki, sklece ter različne vaje na bradljah, klopeh, drogovih in letvenikih.

Vaje se največkrat izvaja ritmično, koristijo pa rasti mišic, prispevajo k povečevanju aerobne telesne pripravljenosti ter hkrati izboljšujejo psihomotorične sposobnosti, kot so ravnotežje, okretnost in koordinacija.

Tu je nekaj zelo učinkovitih vaj, ki jih lahko vključite v svojo vadbo: 

  • Široka skleca v opori je primerna za prsne mišice sprednjega dela ramenskega obroča.

  • Upogib trupa za trebušne mišice. S to vajo obremenjujete osrednji del telesa.

  • Izteg bokov za oblikovanje zadnjice.

  • Metuljček je odlična vaja za oblikovanje mišic hrbta, ki jih vse pogosteje zanemarjate.

  • Počep z dvigom rok. Klasična vaja za krepitev stegenskih mišic.

  • Peklenski priteg, s katerim obremenjujete dvoglavo nadlaktno mišico, sodi med vaje za biceps.

  • Ozka skleca z oporo sodi med vaje za oblikovanje tricepsa.

  • Diagonalni potisk pa je še zadnja vaja in sodi med vaje za ramena.
Še nekaj nasvetov za uspešen trening

Vadbe naj bodo raznolike, da vam ne postane dolgčas. Na spletu so na voljo video vadnice tujih in slovenskih trenerjev, ki si jih zlahka ogledate na vrhunskem pametnem telefonu Huawei P smart 2021, katerega odlika je odličen 17-centimetrski zaslon z ozkimi robovi. Omogočil vam bo, da se potopite v dogajanje in celo to, da spremljate navodila v video obliki in vajo hkrati tudi izvajate. 

Redno posodabljajte seznam glasbe, saj boste za hip pozabili na fizični napor in zdržali dlje, kot bi sicer. Poleg tega bo vadba zabavnejša. Da ne boste preglasni, uporabite brezžične slušalke Huawei FreeBuds Pro. Vanje se ne boste zaljubili le zaradi oblike, ki omogoča udobno in stabilno namestitev čepka v uho in kakovostnega zvoka, temveč tudi zaradi zmogljivega aktivnega dušenja hrupa. 

Sledite svojemu napredku, ki vas bo motiviral, da si zadate vedno višje cilje, ki vam bodo v izziv. Če bo vadba lahka, namreč ne boste prišli nikamor. Zato štejte korake in spremljajte, kakšen učinek ima vadba na vaše telo. To boste kmalu opazili v oblikovanju telesu, za vse ostalo pa se zanesite na pametno uro Huawei Watch GT 2 Pro, ki bo poskrbela za natančno beleženje dejavnosti. Odvisno od izbranega športnega programa bo zabeležila gibe in predvsem merila srčni utrip med vadbo, na podlagi česar boste kasneje lahko ocenili učinkovitost vadbe.