5 TOP trikov, s katerimi lahko izboljšate svoj vsakdan (jih že počnete?)

5 TOP trikov, s katerimi lahko izboljšate svoj vsakdan (jih že počnete?) (foto: FOTO: Unsplash / Brooke Cagle) FOTO: Unsplash / Brooke Cagle
23. 6. 2020 Promocijsko sporočilo

Ste pogosto utrujeni ali se slabo počutite? Dobro počutje lahko negujete z mnogimi drobnimi navadami, ki bodo hitro dvignile raven vaše energije. In tu je pet nasvetov, ki vam bodo pri tem pomagali. 

Uredite spalni ritem

Kakovosten spanec je izjemno pomemben za vaše zdravje in dobro počutje, saj posledice ene same neprespane noči, lahko s seboj nosite še cel dan. Kronično pomanjkanje spanja, pa lahko vodi tudi do resnejših zdravstvenih težav. Zato, če si želite boljše produktivnosti, več dobrega počutja in manj stresa, se dobro naspite. Poskrbite, da boste vsako noč imeli dovolj počitka in telesu omogočili regeneracijo. V posteljo pojdite vsak dan ob isti uri, pred spanjem se izogibajte uporabi telefona in gledanju televizije, uživanju hrane ter pijače in skušajte umiriti svoje misli. Prostor za spanje naj bo namenjen samo spanju, primerno zatemnjen in brez motečih elementov.

profimedia

Vsak dan pojdite v naravo

Gibanje na prostem, v naravi nas poživi in napolni z energijo, zato je, ne glede na letni čas narava vedno najboljša izbira. Tudi, če se boste odpravili le na kratek sprehod, se boste takoj počutili boljše, kajti po nekaterih podatkih naj bi gibanje v naravi izboljšalo počutje že v petih minutah. Že 20 minut gibanja v naravi, pa naj bi imelo izjemno pozitivne in blagodejne učinke na počutje. Sprehod v naravi naj postane vaša dnevna rutina. In nikar ne pozabite tega, ko se boste odločali, ali se je vredno odpraviti na sprehod ali ne. Če živite v mestu, pa se odpravite v bližnji park in opazujte zelenje, cvetlice in prisluhnite petju ptic ter izbistrite svoje misli s sedenjm na travi in opazovanju neba.

Prakticirajte čuječnost

Čuječnost je umetnost, kako obdržati um v 'tukaj in zdaj'. Če ste obremenjeni s preteklostjo ali vas preveč skrbi prihodnost, ne morete biti zares prisotni v trenutku. Čuječnost vam lahko pomaga, da se naučite opazovati svoje misli, ne da bi jim sledili in z redno prakso se zgodi preobrat, ko začutite popolno umirjenost. Tako se vaš um spremeni iz razburkanega morja v mirno morsko gladino. Čuječnost vas bo umirila, sprostila napetosti, učinki stresa bodo izginili, povečala se bo tudi vaša zmožnost koncentracije. Dobro je, da meditacijo izvajate čim bolj redno. Na začetku meditirajte le 10 do 15 minut. Počasi ta čas spontano podaljšujte.

Shutterstock

Učite se novih stvari

Izberite hobije, s katerimi boste širili znanje in poskrbeli za mentalno zdravje. Rešujte križanke in sudokuje, berite, učite se novih jezikov. Odločite se za obisk seminarja za osebnostno rast ali izobraževanja, s katerim boste pridobili nova znanja in veščine. Bodite odprti za nove stvari in radovedni kot otrok. Radoveden um, je odprt za nove možnosti in nove izzive, zanimive pogovore itn. Raziskujte in se premaknite iz svoje cone udobja. Zagotovo se vedno najde kaj, kar vam bo odgovarjalo.

Založite se s sadjem in zelenjavo

promocijski material

Svoje omarice in hladilnik napolnite z vitamini, ki si jih privoščite za malico ali kot prilogo obroka. Če boste založeni z vitamini polnimi živili, si jih boste verjetneje pripravili in se počasi odvračali od želje po nezdravih prigrizkih.

Naravnost popolna izbira za uravnotežen življenjski slog, ki nikakor ne sme manjkati v vašem domačem hladilniku ali v službi, je tudi Fructal Superior Antiox limonada z dodanim vitaminom C. Ta vas bo še posebej osvežila v vročih poletnih dneh. Napitek je pripravljen iz limoninega soka, ki ni iz koncentrata in ima dodan še rastlinski izvleček melise. Dodan vitamin C ima med drugim vlogo pri zaščiti celic pred oksidativnim stresom. Poleg tega vsebuje 30 % manj sladkorja kot ostali podobni napitki.

Preizkusite pa lahko še ostala okusa s funkcionalnimi dodatki za dobro počutje: Fructal Superior Immunity +vitamina A in C, ki imata vlogo pri delovanju imunskega sistema in Fructal Superior Relax +vitamini B2, B3, B5, ki prispevajo k zmanjševanju utrujenosti in izčrpanosti.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri