Novi Citroën C4 Picasso: Technospace

15. 7. 2013 Promocijsko sporočilo

Na slovenske ceste je pripeljal novi rod Citroëna C4 Picasso, ki odločno povzema oblikovne poteze študije Technospace, prvič javnosti predstavljene na ženevskem avtomobilskem salonu. Novi C4 Picasso se tako ponaša s premišljenim dizajnom, s poudarjenimi ter izrazitimi oblikovnimi linijami, ki avto še dodatno optično povečajo in mu dodajo še bolj prestižen in tehnološko dovršen videz.

Nič drugače ni z notranjostjo - velika in prostorna, s skrbno izbranimi materiali nudi prostor štirim odraslim osebam. Premišljena ergonomija nudi vozniku idealne pogoje za vožnjo, ob tem pa niso za prav nič prikrajšani niti potniki. Citroëna C4 Picasso med drugim ponuja tudi sedež Relax z dodatno oporo za udobje nog, po vzoru letalskih sedežev poslovnega razreda.

Notranje udobje povečujejo različni varnostno-zabavni sistemi, ki poskrbijo, da je potovanje varno in zabavno. Sistemi, kot so parkirna pomoč, aktivni tempomat, velik zaslon za prikaz navigacijske naprave vozniku lajšajo vožnjo, vmesnik z zaslonom na dotik in odličnim hi-fi sistemom pa ustvarjajo prijetno potovalno klimo za preostale potnike.

Novi C4 Picasso je začetnik sodobne zasnove avtomobilov v koncernu PSA, saj je prvi avtomobil, ki je zasnovan na novi platformi z oznako EMP2 (Efficient Modular Platform 2). Tudi zaradi nje in povsem nove konstrukcije avtomobila so inženirji uspeli zmanjšati težo avtomobila v primerjavi s predhodnikom za kar 140 kilogramov. Novi C4 Picasso se v primerjavi s predhodnikom ponaša s krajšimi karoserijskimi previsi in daljšo medosno razdaljo (6 cm), kar seveda omogoča boljšo prostorsko razporeditev v notranjosti avtomobila.

Novi C4 Picasso je od predhodnika tudi nižji, na račun po C3 prevzeti zamisli v streho podaljšanega vetrobranskega stekla (Zenit) pa je novi rod C4 Picassa tudi bolj aerodinamično učinkovit.

Motorji obsegajo široko paleto iz ponudbe PSA, osnovni turbodizelski 1,6-litrski izpusti zgolj 105 gramov CO2 na kilometer, še manjši porabi prirejena različica (z robotiziranim menjalnikom) pa bo v okolje oddala zgolj 98 g CO2 na kilometer.