Tako lahko hygge (umetnost dobrega življenja) prenesete tudi v svoj dom

Tako lahko hygge (umetnost dobrega življenja) prenesete tudi v svoj dom (foto: jysk (promocisjko gradivo)) jysk (promocisjko gradivo)
3. 7. 2020 Promocijsko sporočilo

Hygge se nanaša na vsa področja življenja, ki morajo biti v ravnovesju. Razkrijemo vam, kako ga vnesete  v svoj dom, da bo postal vaše srečno in varno zavetje, kjer se boste dobro počutili. 

Kako je možno, da so prav Skandinavci najbolj srečen naroden, ko pa živijo ob pomanjkanju svetlobe in v mrazu? Odgovor na to je hygge - preprost življenjski slog, ki jih navdaja s srečo.

Mi pa vam razkrijemo, kako se lahko z opremljanjem doma približate načinu življenja ljudi na severu. Trgovina Jysk je predstavila najnovejši koncept 3.0, za katerega je značilen popolnoma drugačen skandinavski stil. Ljubljana je tako dobila svojo prvo na novo urejeno trgovino v parku BTC, na novem naslovu v  Tuš centru. Otvoritev je potekala 2. 7. 2020, tako da vas že pričakujejo. 

yisk (promocijsko gradivo)

Ponudbo vrhunskega pohištva z danskim podpisom za pomladno-poletno sezono dopolnjujejo trije različni in inovativni dizajnerski trendi – My Space, Midsommer in Insta emotions. Veliko pozornosti je namenjeno materialom, toplim, utišanim tonom. Prisotno je veliko eksperimentiranja s strukturami materialov, kjer je viden močan vpliv skandinavskega dizajna.

Trend My Space jemlje navdih v iskanju časa zase in osredotočanju na svoje lastne potrebe. Spa, wellness, udobje in sprostitev so besede, ki ga najbolje opisujejo. Materiali, značilni za ta trend, so les, beton in steklo v kombinaciji z novimi materiali, kot so mreža, spominska pena in brušen krom, barve tega trenda pa navdihuje življenje pod vodo.

V trendu Midsommer najdemo vzorce, odtise in preproste oblike, ki jih navdihuje narava, kar ustvarja izgled ročnega dela. Oblike in forme so preproste, neformalne in sproščene, s poudarkom na mehki estetiki, ob prisotnih toplih tonih in mat površinah, barve pa navdihuje kombinacija barv iz dobrih starih 70-ih in skandinavskega poletja.

Yisk (promocijsko gradivo)

Insta emotions je trend, ki izvira iz neizogibnega pojava družbenih omrežij. Virtualne dogodivščine in holografske izkušnje so na prvem mestu, ko potujemo skozi nove resničnosti družbenih omrežij. V središču so eksperimentalne in geometrijske oblike, skupaj s školjkastimi oblikami. Žica, keramika in steklo se kombinirajo na nove načine, s čimer dosežemo prefinjen in igriv izgled v prepletanju starega in novega, od barv pa prevladujejo koralno rdeča, roza in oranžna.

yisk (promocijsko gradivo)