Dobro počutje Promocijsko sporočilo

Žito polepšalo praznike zdravstvenemu osebju, gasilcem, komunalnim delavcem, prostovoljcem in družinam v stiski - s kar tono velikonočnih potic!

10. 4. 2020
Deli

Velika noč je praznik veselja, upanja in optimizma, ki so jih ob tem prazničnem koncu tedna želeli v Skupini Žito deliti z zdravstvenim osebjem na infekcijskih klinikah, v porodnišnicah, reševalnih službah, z gasilci, komunalnimi delavci, prostovoljci civilne zaščite ter družinami in posamezniki v stiski po vsej Sloveniji.

Z donacijo kar tone velikonočnih domačih orehovih potic so jim želeli polepšati praznike.

S sladkim presenečenjem pa je podjetje razveselilo tudi svoje zaposlene, ki v tem obdobju s predanim delom zagotavljajo oskrbo prebivalstva z osnovnimi živili tudi v prazničnem času.

Borut Cvetko | Promocijski material

»V teh težkih trenutkih smo želeli z majhno pozornostjo polepšati vsaj kakšen trenutek tistim družinam in posameznikom, ki so se znašli v težkem socialnem položaju. Zaposlenim v zdravstvu in dežurnih službah pa s to gesto izražamo zahvalo za njihov neizmeren trud in prizadevnost pri obvladovanju epidemije. Hkrati jim želimo pričarati občutek domačnosti ob prazniku, ki ga številni, namesto z družino, preživljajo v družbi sodelavk in sodelavcev,« je izpostavila Nina Rus Turuk, vodja odnosov z javnostmi. Skupina Žito z donacijo kar tone velikonočnih domačih orehovih potic tako tudi simbolično sporoča, da smo vsi ena velika družina, v kateri lahko solidarnost in sočutje do sočloveka naslika lepši jutri.

Velikonočne potice je podjetje doniralo zaposlenim na Kliniki za infekcijske bolezni in vročinska stanja UKC Ljubljana, Oddelku za infekcijske bolezni in vročinska stanja UKC Maribor, Splošni bolnišnici Celje, porodnišnicama v Kranju in Ljubljani, Reševalni postaji in Gasilski brigadi v Ljubljani, Izpostavi Uprave RS za zaščito in reševanje v Ljubljani ter JP Voka Snaga.

Luka Vunduk | Promocijski material

Poleg tega so se povezali z dobrodelnimi organizacijami, ki skrbijo za oskrbo s prehrano družin in posameznikov v stiski, med njimi z Anino zvezdico, Humanitarčkom, programom Botrstvo, Kralji ulice, MOL/LPP (razvoz toplih obrokov za šolarje na dom).

Z njihovo pomočjo je donacija 2000 kosov velikonočnih potic potovala v roke tistih, ki v teh težkih trenutkih najbolj potrebujejo prijazno dejanje, ki jim prinese žarek upanja in občutek domačnosti.

»Verjamemo, da je naša pozornost ljudem vsaj za trenutek na obraz narisala nasmeh, odgnala skrbi in prinesla upanje za prihodnost, v katero v ekipi Žita in Podravke resnično verjamemo,« je dodala Rus Turukova.

Luka Vunduk | Promocijski material

Predaja potic je bila zgolj del mozaika Žitove velike vseslovenske donacije.

V zadnjih tednih je namreč podjetje doniralo pakete svojih sladkih in trajnih izdelkov številnim prejemnikom in organizacijam po vsej Sloveniji.

Pred velikonočnimi prazniki so se, poleg osnovnih živil, kot so riž, prepečenec in muesliji, zlasti razveselili sladkih dobrot Gorenjke in Šumija. Med drugimi so z Gorenjkinim pecivom postregli čakajočim voznikom tovornjakov na meji s Hrvaško.

»V Žitu se zavedamo naše odgovornosti in zaveze za zagotavljanje oskrbe slovenskega prebivalstva z osnovnimi živili. To nam kljub trenutnim izrednim razmeram ob zavzetih in predanih zaposlenih tudi uspeva. V teh kriznih okoliščinah namreč večina naših zaposlenih redno prihaja na delovno mesto, tako v proizvodnji, maloprodaji, logistiki kot tudi v podpornih službah. Ponosni smo in hvaležni, da vestno opravljajo svoje delo tudi ob upoštevanju dodatnih varnostnih ukrepov. Tako dokazujejo, da se v našem podjetju znamo prilagoditi, predvsem pa biti enotni, strpni in pripravljeni tudi pomagati. Čeprav bomo letos zaradi manjšega povpraševanja po svežih izdelkih v času koronavirusa spekli sicer 50 ton domačih velikonočnih potic, je to bistveno manj v primerjavi z velikonočnim obdobjem v preteklem letu,« je povedal Janez Bojc, generalni direktor Žita.

V Skupini Žito se tako trenutno osredotočajo na oskrbo slovenskega trga, kjer je večje povpraševanje po osnovnih živilih in trajnih izdelkih kot so moka, testenine, riž, mlevski izdelki, konzervirana hrana, marmelade, vložena zelenjava, prepečenec, juhe in drugi.

Hkrati beležijo nižjo prodajo svežega kruha in pekovskega peciva, saj potrošniki ne zahajajo več dnevno v trgovino, prav tako si več ljudi peče kruh doma. V Sloveniji so odpovedana skoraj vsa naročila za šole in vrtce pa tudi za hotele, menze in gostinske lokale. Posledice epidemije se kažejo tudi pri zmanjšanem izvozu izdelkov.

Borut Cvetko | Promocijski material

Žitova spletna trgovina in dostava na dom

Na trenutne razmere so se v Skupini Žito sicer prilagodili s številnimi aktivnostmi.

Potrošnikom po vsej Sloveniji omogočajo naročilo trajnih izdelkov Žita in Podravke preko lastne spletne trgovine, v Ljubljani lahko preko spletne strani in aplikacije Wolt naročijo tudi njihove sveže izdelke.

Svoje najboljše kruhe so ponudili tudi v pakirani obliki, s čimer ohranjajo dolgotrajno svežino in so dodatno zaščiteni.

Za letošnjo veliko noč pa so, kot vsako leto, pekli sveže domače potice, jih spakirali v embalažo in tako zaščitili ter jih poslali v trgovine. V podjetju si namreč želijo, da bi, kljub tem kriznim razmeram, z Žitovo potico v domove kupcev prinesli prijetno in veselo praznično vzdušje.