Je pozimi zares težje izgubiti odvečne kilograme?

Je pozimi zares težje izgubiti odvečne kilograme? (foto: Profimedia) Profimedia
18. 1. 2018

Mnogo ljudi se v zimskem času sooča s pridobivanjem kilogramov, stresom in slabo vestjo, zaradi pomankanja vadbe ter izgube ravnovesja. Zakaj je pozimi tako težko obdržati pravo težo?

1. Manj sadja in zelenjave

Pozimi imamo manjšo izbiro sezonskega sadja in zelenjave, kar nadomestimo z vnaprej pripravljeno in pakirano hrano. Ta pogosto vsebuje veliko soli, kar kasneje občutimo kot napihnjenost in težave s prebavo. Zato morate biti še bolj pozorni na redno hidracijo in pobrskati za recepti, ki vsebujejo zelenjavo, ki vam je na voljo. Ne spreminjajte svojih zdravih prehranskih navad, saj se jih boste težko spet privadili.


2. Več priložnosti za pregrehe

Veseli december je obarvan z družinskimi in prijateljskimi srečanji, kjer ne sme manjkati dobro obložena miza. Poleg tega med sprehodom po praznično okrašenem mestu ne morete spregledati stojnic, s katerih se vali dišeč vonj po ocvrti hrani in (sladkem) kuhanem vinu. Piškot tam, krompirček tu in hitro se nabere veliko pregreh. Zaradi mrzlega vremena se mnogo ljudi večkrat odloči, da ne bodo odšli v telovadnico, ampak bodo raje počakali na toplo pomlad. Ko seštejete vse to, najdete razlog za večjo številko na tehtnici.


3. Zaspanost

Ker se dnevi daljšajo in imamo manj časa za sprehajanje po soncu, postanemo bolj utrujeni. Skušamo se privaditi na nov ritem, vendar se veliko ljudi ne more upreti daljšemu popoldanskemu počitku. To pomeni manj prostega časa, ki ga namenijo tudi športu. Raje se posvetijo drugim opravkom, časa za trening pa vedno zmanjka. Že vnaprej se opremite z motivacijskimi nagradami in ne dovolite, da se vam okrog trebuha spet začnejo nabirati maščobne blazinice, s katerimi ste se tako dolgo borili.


4. Sprememba prigrizkov in manj gibanja

Če vam je poleti za malico teknila sveža paprika in surovo korenje, pozimi raje posežete po čem težjem in toplejšem, kajne? Poleg tega se manj pogosto odpravite na sprehod, saj vreme ni idealno, kar posledično pomeni, da več ur namenite sedenju. Oboje skupaj je usodna kombinacija, ki vpliva na postavo. V dan vseeno vnesite več gibanja s triki kot je hoja po stopnicah. Hvaležni si boste, ko boste marca še vedno v dobri kondiciji.

Preberite tudi: 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri