5 vaj za utrjevanje trupa (močen trup = boljši športni nastop!)

7. 3. 2020

Če utrdimo trup, bomo bolje in dlje časa izvajali vaje, imeli boljšo tehniko teka, prenašali večja bremena ... Potrebujete še kakšen razlog, da opravite ta trening?

Slika 1/5

ZASUK

- Vsedite se, zravnajte hrbet in nagnite trup iz centra proti tlom (kot na sliki). Tako morate ostati cel čas vaje.
- Začnite z lažjo utežjo, ki jo pomikate z ene na drugo stran. Ne pozabite, da mora trup biti ves čas na sredini (pogosta napaka je, da ga premikamo v obe smeri).

Ko osvojite gibanje, lahko utež zamenjate za težjo.

profimedia

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri