Slika 2/6

VAJA 2

RAZTEG STEGENSKE MIŠICE STOJE

Vaja se osredotoča predvsem na mišico rectus femoris, eno od štirih mišic, ki sestavljajo sprednjo stegensko mišico. Izhaja iz medenice oz. črevnice in vpliva na mobilnost kolkov in kolen. Zaradi sedenja lahko mišica otrdi.

Poskrbite, da hkrati z raztegom stisnete oz. napnete tudi mišice zadnjice (na isti strani).

● Stojte vzravnano s stopali skupaj. Pokrčite koleno in dvignite stopalo nazaj.
● Z levo roko počasi pritegnite stopalo k zadnjici. Kolena držite skupaj.
● Če potrebujete ravnotežje, se z drugo roko naslonite na steno.
● Napnite mišice zadnjice, da povečate razteg.
● Stopalo dvignite tako visoko in raztezajte, dokler ne čutite rahlega zatega v sprednjih stegenskih mišicah, ne sme pa vam biti neudobno in ne boleče.

● Položaj zadržite 3 do 5 sekund, nato stopalo postavite nazaj na tla.

Naredite 20 ponovitev z vsako nogo. Z vsako ponovitvijo poskusite raztegniti nekoliko bolj. A kot smo že opozorili, čutiti morate le rahel razteg, nikoli neudobja ali bolečine.

Naslednja vaja je res prijetna za noge in hrbet ...

Profimedia