Slika 2/6

VAJA 2

RAZTEG STEGENSKE MIŠICE STOJE

Vaja se osredotoča predvsem na mišico rectus femoris, eno od štirih mišic, ki sestavljajo sprednjo stegensko mišico. Izhaja iz medenice oz. črevnice in vpliva na mobilnost kolkov in kolen. Zaradi sedenja lahko mišica otrdi.

Poskrbite, da hkrati z raztegom stisnete oz. napnete tudi mišice zadnjice (na isti strani).

● Stojte vzravnano s stopali skupaj. Pokrčite koleno in dvignite stopalo nazaj.
● Z levo roko počasi pritegnite stopalo k zadnjici. Kolena držite skupaj.
● Če potrebujete ravnotežje, se z drugo roko naslonite na steno.
● Napnite mišice zadnjice, da povečate razteg.
● Stopalo dvignite tako visoko in raztezajte, dokler ne čutite rahlega zatega v sprednjih stegenskih mišicah, ne sme pa vam biti neudobno in ne boleče.

● Položaj zadržite 3 do 5 sekund, nato stopalo postavite nazaj na tla.

Naredite 20 ponovitev z vsako nogo. Z vsako ponovitvijo poskusite raztegniti nekoliko bolj. A kot smo že opozorili, čutiti morate le rahel razteg, nikoli neudobja ali bolečine.

Naslednja vaja je res prijetna za noge in hrbet ...

Profimedia

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri