Hitri trening s kolebnico

Hitri trening s kolebnico (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
4. 12. 2014

Se še vedno sprašujete, zakaj strokovnjaki borilnih veščin, boksarji in teniški igralci pri treningu tako radi uporabljajo kolebnico?

S kolebnico lahko gradite na kondiciji (in poleg tega porabite lepo število kalorij), pridobite 'ubijalske' mišice in še ena velika prednost – izboljšate gibčnost.

Preden začnete, upoštevajte nekaj osnovnih pravil:

  • komolce držite čim bliže telesu,
  • dlani so v višini pasu,
  • ročajev ne tiščite, kot da bi jih želeli zadušiti, sprostite se
  • in za vrtenje vrvi uporabljajte zapestje,
  • doskok naj bo 'mehak' (v gležnjih, kolenih in kolkih),
  • skoki naj bodo nizki,
  • najprej zavrtite kolebnico, nato skočite.

Pripravljeni?

Trening prilagodite sebi – s povečanjem ali zmanjšanjem hitrosti ter dolžino izvajanja vadbe.

Ogrevanje:

  • Razgibajte se: krožite z rameni, boki, zapestji in gležnji. Naredite 10 ponovitev.
  • Skakanje čez senco: na mestu naredite 20 poskokov – sonožno in v izpadni korak, pri čemer si predstavljajte, da v rokah držite kolebnico in izvajajte gibe tudi v zapestju.

Trening:

Vsako vajo izvajajte 60 sekund (bolje pripravljeni lahko več), nato 20 sekund počivajte tako, da korakate na mestu ali izvajate vajo 4 - Side swings.

Skupaj naredite 3 serije.

Vaja 1: Bell jumps
Vaja 2: Skier jumps

Vaja 3: Box jump

Vaja 4: Side slides - vaja za 'počitek'