Video: Ravnotežje v naravi

26. 7. 2010

Za ravnotežje telesa in posledično tudi vašega duha smo za vas pripravili nekaj pilates vaj, ki jih lahko izvajate v naravi.

1  Dvig kolena

Stojte vzravnano, popolnoma se osredotočite na svoje jedro (core) oz. center telesa, saj je jedro ključnega pomena pri ravnotežnih vajah. Na stojni nogi se umirite, povlecite popek navznoter, vdihnite in z izdihom dvignite koleno gor, z vdihom jo spet spustite na začetni položaj. Vajo ponovite na obe nogi.

2 Lastovica

Ponovno se postavite v čim bolj stabilen položaj in ponovno »zategnite« svoj namišljeni pas okrog trupa. Vdihnite in z izdihom dvignite zadnjo nogo v višini bokov in hkrati nagnite trup naprej, z vdihom se poravnate. Pomembno je, da ste skoncentrirani na to, kaj delate in da si pomagate s stisnjenimi mišicami v trebuhu.

3 Dvig na prste + počep

Z vdihom se na gredi dvignite na prste, z izdihom počepnite nazaj, zategnite pas in roke prenesite v vzročenje. Ves čas poskušajte telo čim bolj stabilizirat, tako da se koncentrirate na natančno izvedbo vaje.

Tanja Želj, www.tanergija.si

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri