5 vaj za krepitev in fleksibilnost, ki jih začnite izvajati že danes (in pred vsakim pohodom)

9. 10. 2019

Pred tekom se večina ljudi ogreje in po teku dobro raztegne mišice, ko se pripravljamo na daljši pohod, pa pogosto pozabimo na oboje. Tu je 5 vaj, ki jih lahko začnete izvajati že danes in pred vsakim pohodom. Telo vam bo hvaležno.

Slika 1/6

Spodnji del telesa mora biti dovolj fleksibilen in močan, saj nosi težo celotnega telesa. Pomagajte si s TEMI petimi jogijskimi VAJAMI, ki krepijo in poskrbijo za boljše ravnotežje.

Profimedia

Vir: Conscious Reminder. Pripravila VH

Preberite še:

ali pa

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri