Ideja za izlet: S Pokljuke na Uskovnico

13. 4. 2018
Deli
Ideja za izlet: S Pokljuke na Uskovnico (foto: Shutterstock)
Shutterstock

Pokljuka je odlično izhodišče za vzpone ali prijetne pohode, primerne tudi za družine. Tokrat vas vabimo na Uskovnico.

Zapeljite se na Pokljuko do vojašnice oziroma centra na Rudnem polju, kjer lahko parkirate. In od tod peš nadaljujte naravnost mimo hotela in strelišča po gozdni cesti (pozimi je tu speljana proga za tek na smučeh).

Po nekaj sto metrih nadaljujte po levi spodnji cesti. Pot vas pripelje do naslednjega razcepa, kjer nadaljujete naravnost (levo pešpot proti planini Zajamniki) do predela, imenovanega Razpotje. Ker je tu več križišč, pazljivo sledite oznakam za Uskovnico oziroma za Kočo na Uskovnici.

Cesta se nato pri zadnjem križišču spusti do mosta, ki pelje prek potoka Ribnica. Ta loči Uskovnico od Pokljuke. Nadaljujte levo do označenega križišča ter mimo kapelice v smeri koče, od katere ste zdaj oddaljeni le še nekaj minut. Cesto zapustite po krajšem spustu in nadaljujte med pastirskimi stanovi in prek travnikov.

Koča stoji na spodnjem delu prostrane planine Uskovnice, od koder se bo razgled odprl na vse strani. Še lepši je, če se odpravite do korita nad pastirskim stanom, le nekaj minut navzgor. Od tam boste videli vrhove pokljuške planote proti Goreljku, venec gora od Možica nad Soriško planino do Bogatina pa Rjavo skalo, gozdnati del Fužinskih planin nad dolino Voje, izredno lep pogled na vrhove nad Mišeljsko in Velsko dolino ...

Kam še z Uskovnice:
  • Blejska koča na Lipanci (1630 m), čez Srenjski preval in po pobočjih Debelega in Lipanskega vrha, 4 ure (lahka pot)
  • Vodnikov dom na Velem polju (1817 m), čez planini Trstje in Tosc, 3 ure (lahka pot)
  • Vodnikov dom na Velem polju (1817 m), čez Studorski preval, 3 ure in pol (lahka pot)
  • Planinska koča na Vojah (690 m), uro in pol (lahka pot)

Pot preverite pot: Ob koritih Mostnice na Voje

Pa tudi Zajamniki vas ne bodo razočarali - Ideja za izlet: Zajamniki - ponujajo najlepši razgled na bližnje dvatisočake