Ideja za izlet: Zajamniki - ponujajo najlepši razgled na bližnje dvatisočake

15. 3. 2018
Deli
Ideja za izlet: Zajamniki - ponujajo najlepši razgled na bližnje dvatisočake (foto: Shutterstock)
Shutterstock

Na robu Pokljuke. Čudoviti, prav romantični, ko jih pobeli sneg, ki ponujajo najlepši razgled na bližnje dvatisočake.

Zajamniki so znani po dokaj enostavnem dostopu (le tu in tam je rahel vzpon, a nič preveč zahtevnega), 'ulici' pastirskih stanov in seveda čudovitem razgledu.

Z Bleda se zapeljite do Rudnega polja na Pokljuki, kjer je športni center. Parkirajte, nataknite gamaše (če ste se odločili zagaziti v sneg), nadenite nahrbtnik in jo mahnite naravnost mimo strelišča v gozd v smeri koče na Uskovnici.

Kmalu bi morali opaziti tablo, ki usmeri na Zajamnike in na planino Praprotnico (desno Uskovnica). Odpravite se levo po kolovozu do prvih hiš na Praprotnici, od tu pa prek travnikov na jug – pot pelje do ravnine. Če je veliko snega, bodite pozorni, na ravnini iščete razpotje:

• levo pot vodi proti Zajamnikom,
  • čez travnik po kolovozu proti planini Šeh,
  • desno pa na Uskovnico.

Odpravite se torej levo, rahlo navzgor po cesti skozi gozd. Po približno dveh kilometrih poiščite smerokaz, ki vas usmeri na čudovite Zajamnike. Razgled poiščite na nasprotni strani planine.

Od Rudnega polja vam bo vzelo približno dve uri. Vrnete se po isti poti nazaj do Praprotnice.

Druga izhodišča:

• Koča na Uskovnici
  • Zgornji Gorenjek

Seveda ne smete pozabiti, da se razmere v naravi pod snežno odejo spremenijo. V gozdu morda ne bo težko slediti markacijam, na planem pa oči na peclje in v nahrbtnik obvezno dodatno opremo, ki bi jo utegnili potrebovati.

Še nekaj idej:

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"