Kaj je hypoxi terapija

30. 11. 2009 Promocijsko sporočilo

Za navdušeno športnico, vsakdanjo rekreativko, občasno ljubiteljico športnih aktivnosti ali povsem nešportno osebo sta koristni vadba in regeneracija, ki ju omogoča hypoxi terapija.

Najprej vadba ...

Koristi vadbe so že dolgo znane, naj bo za krepitev mišic, gradnjo mišične mase ali pa izgubo telesne teže oziroma sprostitev po stresnem delovniku. Žal včasih sama vadba ali dieta ne zadostuje za oblikovanje telesa.

Telo običajno porablja maščobo najprej na tistih delih telesa, kjer je najlaže dostopna in je za to potreben najmanjši napor. Pogosto ti deli telesa niso tisti, ki bi si jih izrecno želeli oblikovati. V takem primeru je koristno uporabiti hypoxi terapijo, ki lahko pomaga pri tem in celo skrajša pot do končnega učinka, svetuje trener Primož Kavčič iz salona Vitaline pri Grosupljem.

... potem pa regeneracija

Po naporni vadbi je nujno upoštevati tudi zlata pravila regeneracije, ki telesu pomaga do hitrega in učinkovitega počitka in seveda napredka. Utrujeno telo bo ob naslednji vadbi težko izvedlo predvidene serije, ponovitve ipd. Tudi za regeneracijo je v okviru hypoxi terapije predvidena sprostitev v posebni napravi, podtlačni komori.

Hitreje do ploskega trebuščka

Razporeditev maščobe in zgradba maščobnih celic se pri moških in ženskah razlikujeta, zato imajo moški večinoma tudi boljše možnosti za hitrejše izgubljanje maščob in s tem odpravo odvečne telesne teže. Ženske pa morajo, nasprotno, vložiti precej več truda v odpravo maščobnih oblog.

Ali je vadba koristna ali ne pri vaših naporih za kurjenje maščob, lahko ugotovite s preprostim preizkusom. Po polurni lahkotni vadbi izmerite temperaturo različnih delov telesa. Meritve bodo po vsej verjetnosti pokazale, da so določeni deli telesa topli, kritična območja (navadno trebuh, zadnjica, noge) pa bodo ostala hladna. Vzrok je v slabi prekrvavitvi teh predelov.

Vadba s posebno vakuumsko obleko pa omogoča odlično prekrvavitev telesa in s tem ogreje kritične predele telesa, posebno predele trdovratnih maščobnih oblog, kar vodi v pospešeno izgubljanje maščob.

Manjša zadnjica? Zakaj pa ne!

V posebni napravi, ki jo zaradi njene oblike imenujemo tudi jajček, boste (le) sedeli. Gre za vadbo, pri kateri (le) sedite in vozite kolo. A to ni "le" kolo! Gre za vadbo na eliptičnem trenažerju v podtlačni komori, v katero se zapre posameznico do malce nad višino pasu.

Pri vadbi se izboljša prekrvavitev, ob tem pa se hitreje in učinkoviteje doseže želeni učinek izgube telesne maščobe. Vadba v tej komori je tudi odlična možnost regeneracije, posebno po zahtevnih telesnih naporih.

Nadtlak in podtlak sta vsa skrivnost

Skrivnost je v izmenjujočem delovanju nadtlaka in podtlaka, ki poveča prekrvavitev maščobnih predelov. Ob tem, ko na delo delujejo sile podtlaka, se črpa kri v podkožje in maščobne blazinice, prekrvavi problematične predele in uspešno prenaša maščobno kislino iz maščobnih celic v tem predelu. Temu sledi delovanje sil nadtlaka, ki pa zbrano maščobno kislino potiska po venah do mišic, kjer izgori kot energija za gibanje.

Izvrstna prekrvavitev problematičnih delov telesa in stopnjevanje izgorevanja maščobe na kritičnih delih sta torej zelo učinkoviti možnosti hitrejšega izgubljanja maščob.