Kaj morate spremeniti, če ne sledite športnim ciljem

8. 2. 2018

Začeli ste pravilno: z zastavljanjem ciljev, določanjem dnevov, ki so namenjeni gibanju in načrtovanjem vadb. Vendar se je vse porušilo in že sedaj ste se odločili, da ne boste izpolnili zastavljenega. Če želite napredovati, morate spremeniti 3 stvari.

Slika 1/3

NE SABOTIRAJTE SVOJIH CILJEV

Zastavili ste si cilje, vendar se jih ne držite in si ne prizadevate, da bi jih dosegli. Kaj je šlo narobe? Najverjetneje ste začeli spodkopavati to, kar ste si zastavili. Preverite in popravite naslednje:

- Ali so cilji zastavljeni nerealno? Nimate dovolj časa ali niste ustrezno pripravljeni, da bi dosegli, kar želite.
- Cilji so prelahki in vam sploh niso v izziv.
- Vadbo načrtujete ob urah, ko imate druge opravke, ki se prekrivajo.
- Negativna miselnost vam preprečuje verjeti, da vam lahko uspe.
- Ne upoštevate dejstva, da gresta vadba in prehrana z roko v roki. Po treningu si privoščite čisto vse, kar vam srce poželi.
- Ne ljubi se vam pobrskati za novimi vajami, zato je trening postal dolgočasen.
- Nimate izdelanega načrta, kdaj in kaj boste počeli na vadbi, zato jo pogosto izpustite.

profimedia

Preberite tudi: