Kako intenzivno vadimo

15. 1. 2007

Intenzivnost vadbe najlažje nadziramo z merjenjem srčnega utripa.

Čeprav pri nas ne boste srečali vadbene skupine, npr. aerobične, ki bi si vzela čas za merjenje srčnega utripa, bi bilo to zelo koristno. Med glavnim oz. najbolj aktivnim delom vadbene enote si izmeri srčni utrip na vratu ali zapestju.

Štej utripe 10 sekund, nato pa število udarcev pomnoži s 6 in dobiš udarce na minuto. Najlažje je seveda z merilniki srčnega utripa, s katerimi si v vsakem trenutku lahko pomagamo, vadba pa nemoteno poteka naprej. Rezultati nas usmerjajo pri vadbi in nas opozarjajo, če so vrednosti previsoke. Poglej v razpredelnici, kako ti gre. Vse je odvisno od tvojih želja in ciljev!

60-70% od maks. frekvence ima vpliv na telo: reguliranje telesne teže

70-80% od maks. frekvence ima vpliv na telo: aerobno območje za vzdrževanje zdravega srca

80-100% od maks. frekvence ima vpliv na telo: športni trening

Poleg tega, da se z merjenjem srčnega utripa pozabavaš in si popestriš vadbo, lahko ure med seboj tudi primerjaš. Vaditelju pa predstavlja dobro povratno informacijo o stanju vadečih. Tako lažje načrtujemo, kako naprej.

Urška Hafner