Kako postati jutranji telovadec?

Kako postati jutranji telovadec? (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
12. 10. 2014

Ne samo reči, da boste jutri zjutraj telovadili. Naredite si načrt akcije, točno določite, kaj boste delali.

Pomagajte si z vadbo na internetu ali z DVD-ji, zlasti če boste telovadili kar doma.

1. korak: V nedeljo si vzemite čas in si naredite urnik vadbe – katere dni boste telovadili in kaj boste delali. Menjajte vaje za moč in kardio vadbo.

Vstanite in popijte kozarec vode

Kava je prva stvar, na katero pomisli večina ljudi, ko zjutraj odpre oči. No, pustite si tokrat ta užitek ob kavi za čas po vadbi. Najprej spijte dva kozarca vode, enega izboljšajte s sokom limone.

Voda in limona bosta pomagali očistiti telo strupov, ki so se nabrali v njem, dobili boste tudi pošiljko energije za jutranje miganje.

Nagradite se

Za vsaka dva tedna telovadbe si podarite nekaj lepega – manikiro, obisk frizerja, morda vroča čokolada s prijateljico ...

Postavite si še nove cilje – če boste šli vsako jutro plavat, si kupite nove kopalke, če boste tekli, pojdite na prvi pomladni maraton ... Zadajte si cilje in si privoščite nagrade.

Ostanite v pižami

Če telovadite doma, ostanite v pižami. Na YouTubu je ogromno vadb, ki jih lahko izvajate doma – od pilatesa do zumbe, kar vam srce poželi. V končni fazi lahko telovadite v postelji – samo migajte, za božjo voljo!

Dajte na hitro

Saj nikjer ne piše, da morate telovaditi pol ure ali celo debelo uro. Vzemite si deset minut in te maksimalno izkoristite.

Delajte, kar imate radi

Glasba, skoki, dobro vzdušje ... mir, tišina, umirjenost – izberite tisto, kar imate radi in kar vas obda z energijo. Ne silite se z nečim, kar vam ne paše.