Katera vadba podaljša življenje?

Katera vadba podaljša življenje? (foto: Profimedia) Profimedia
13. 8. 2018

Vsaka vadba prinese določene posebne prednosti, a ko pride do izboljšanja življenjske dobe, znanstveniki še posebej poudarjajo eno vrste vadbe.

In to je ... tek. New York Times poroča, da so številne raziskave dokazale, da tekači živijo približno 3 leta dlje kot netekači.

Študija, ki je bila nedavno objavljena v Progress in Cardiovascular Disease, je ugotovila, da tek zmanjša tveganje za prezgodnjo smrt za kar 40 odstotkov

Že 5 minut teka na dan naj bi vplivalo na daljšo življenjsko dobo. 

Raziskovalci so izračunali, da dve uri teka na teden dodata približno 3 leta življenja.

Njihove ugotovitve pa ne pomenijo nujno, da več teka pomeni tudi daljše življenje. Pretiravanje lahko vpliva ravno obratno.

Dobrobiti so se ustavile pri približno 4 urah teka na teden.  

Ne pozabite pa, da ste unikatni in da vsakomur ustreza drugačen tip vadbe in dolžina trajanja fizične aktivnosti. Najdite svoj način. In dajte teku priložnost. 

wellandgood.com, študija 

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Značke: dobrobiti teka

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri