Nove generacije v Planico

Nove generacije v Planico (foto: Zavarovalnica Triglav) Zavarovalnica Triglav
18. 3. 2015 Promocijsko sporočilo

V četrtek bo v dolini pod Poncami znova praznik otrok. Ob zaključku sezone svetovnega pokala v smučarskih skokih bo množica otrok z mladostno razposajenostjo priklicala pomlad in stiskala pesti za lovce na daljave.

Zavarovalnica Triglav, ki že skoraj 115 let skrbi za generacije zavarovancev, jih bo tudi letos v okviru akcije Triglav generacije v Planici s približno 60 avtobusi pripeljala več kot 3000.

Največja slovenska zavarovalnica, ki je s Planico povezana že 46 let, več kot 30 let pa omogoča ogled največjega slovenskega športnega praznika mladim iz vse Slovenije, je v planiški zgodbi tokrat napravila še korak naprej. Z napredno virtualno tehnologijo Oculus Rift bo najširši množici omogočila preizkusiti polet na planiški velikanki.

Ob prenovljeni legendarni letalnici bratov Gorišek se bo tudi letos zbrala več kot tritisočglava množica otrok in njihovih spremljevalcev, ki jih bo v Planico pripeljala Zavarovalnica Triglav. V četrtek, ko bosta v dolini pod Poncami na sporedu uradni trening in kvalifikacije, bo za otroke dan, ki ga bodo lahko preživeli v naravi in družbi vrstnikov. Pridružilo se jim bo tudi nekaj velikih družin in skupin otrok s posebnimi potrebami. Vsi skupaj bodo držali pesti za najboljše skakalce sveta na čelu s Petrom Prevcem. Da bo dan mladostnega adrenalina zapisan med najlepše otroške spomine, bosta poskrbela glasbena skupina Rok 'n' Band in maskota Zavarovalnice Triglav Kuža Pazi.

Šport navdušuje in združuje

Zavarovalnica Triglav že več kot tri desetletja mladim z vseh koncev Slovenije omogoča ogled spektakla v Planici, kjer se bo tudi letos zaključila tekmovalna sezona. Namen projekta Triglav generacije v Planici je otrokom ne glede na socialno okolje, iz katerega izhajajo, ponuditi možnost doživeti vrhunsko športno tekmovanje, spodbujati športni duh pri najmlajših in zdrav način življenja ter mladim pokazati, da šport navdušuje, združuje, ustvarja pozitivno energijo in nepozabne trenutke.V vodilni slovenski zavarovalnici, ki je že 46 let zvesta Planici in zlati sponzor Planice 2015, ocenjujejo, da so z akcijo, ki je postala eden najbolj tradicionalnih projektov v Sloveniji, do danes v Planico prepeljali že skoraj 84 tisoč ljudi.

Smučarski poleti v virtualni Planici

Zavarovalnica Triglav je že od nekdaj povezana z vrhunskim športom (kot zlati pokrovitelj nordijskih disciplin in sponzor biatlonske reprezentance) in predstavlja nepogrešljiv del vseslovenskega praznika v Planici. Letos bo planiško klasiko popeljala v nove dimenzije, saj je predstavila izjemno zanimivo aplikacijo Oculus Rift. Z uporabo te napredne virtualne tehnologije bo najširši množici omogočila preizkušnjo planiške velikanke. Izkušnja z virtualnimi 3D-očali je trenutno najboljši približek dejanskemu skoku na legendarnem prizorišču v dolini pod Poncami. Izkušnjo s tehnologijo navidezne resničnosti so preizkusili tudi (nekdanji) slovenski skakalci (Peter Prevc, Jurij Tepeš in Franci Petek), ki so bili nad virtualnimi poleti navdušeni. Obiskovalci nakupovalnega središča Citypark v ljubljanskem BTC-ju pa bodo v soboto in nedeljo, 21. in 22. marca, izkušnjo rekordnega poleta z naglavnim zaslonom Oculus Rift, lahko podoživeli tudi sami.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri