Domače ingverjeve ledene kocke: pozimi vas obvarujejo bolezni

Domače ingverjeve ledene kocke: pozimi vas obvarujejo bolezni (foto: Profimedia) Profimedia
4. 12. 2022

Olajšajte si pripravo čaja, ki vas bo pozimi ohranil zdrave, če ga boste redno uživali. Za zdravje ohranite tudi redno gibanje in uravnoteženo prehrano. 

Ingverjeve ledene kocke vam bodo zelo olajšale pripravo čaja, ki ga je dobro začiniti z nekaterimi živili, ki poskrbijo za zdravje in dobro delovanje imunskega sistema. Priprava kock je zelo preprosta. 

Kot je razvidno iz naslova, govorimo o ingverju, pa tudi o limoni. Če sestavini zmešate skupaj, boste telo založili z vitamini in hranljivimi snovmi, ki jih potrebuje za normlano delovanje. Če bo imunski sistem lahko deloval tako, kot mora, se bo bolje ubranil virusov in bakterij.

Ingver je izjemno protivnetna korenina, zato vam bo pozimi prišel še kako prav. Ingverjev čaj lahko pozdravi boleče grlo, spodbuja krvni obtok, blagodejno vpliva na prebavo. Izboljšuje tudi libido. Torej obvezna sestavina za zimo. 

Limona vsebuje veliko vitamina C (čeprav manj, kot zelena paprika), blagodejno vpliva na kožo in prebavo. 

Napitek lahko vključite v svojo rutino na primer zjutraj in se hkrati opomnite, da morate takoj spiti kozarec vode. Pripravite čaj z ledeno kocko, ki bo ravno prav ohlajen, da si ga lahko takoj privoščite. 

Potrebujete le 3 sestavine: 
  1. nariban ingver
  2. sok 4 limon
  3. vodo

Olupite in naribajte ingver za približno četrtino skodelice. Ožemite 4 limone (kupljen sok ne šteje). Obe sestavini zmešajte skupaj. Enakomerno razporedite v modele za led in nalijte vodo, da zapolnite prostorčke. Postavite v zamrzovalnik. 

Pripravite običajen čaj (saden ali zeliščni) in vanj dodajte eno kocko ledu. Pustite, da se raztopi in poskusite čaj. Če bi radi slajši okus, dodajte žličko medu. Če je okus premalo intenziven, dodajte še eno kocko ledu, a verjetno bo ena dovolj. 

Ne pozabite, da čaj ni dovolj, da pozimi ostanete zdravi. Morate se tudi redno gibati, zato se ne odrecite telovadbi, zdravo jejte in vzdržujte higieno. Večkrat prezračite prostore in se razbremenite, da ne podležete stresu.