Herbalife - da ali ne?

Herbalife - da ali ne? (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
31. 7. 2014

Veliko je nabranega prahu okoli mrežnega marketinga in prehranskih dopolnil, ki uspevajo iz te - ne morem reči da - finančno nerodovitne zemlje.

Ponudba prehranskih dopolnil je izjemno pestra. Predstavljajte si jih kot različne znamke športnih copat – Nike, Adidas, Puma, Asics ... itd. Vsaka tekmuje na tržišču z raznolikimi pristopi, kako upravičiti svojo ceno ali prepričati ciljnega uporabnika, da potrebuje prav njihov čevelj in tega nikoli več ne zamenja s konkurenčnim.

Če se vrnem k prehranskim dopolnilom, je zame ključna kvaliteta surovin v izdelku, njihova količina in oblika. To zaokroži dejanska uporabna vrednost dopolnila za posameznikovo zdravje – ni vsako dopolnilo enako potrebno za vsakogar – upoštevajoč pomembno vodilo:

Dopolnilo k prehrani je ravno to, kar nakazuje že samo ime – zgolj dopolnilo. Dokler stoji prehrana posameznika na majavih temeljih, brez podpore resničnega znanja, ji tablete in zvarki ne koristijo.

To me privede do zaključnega mnenja o konceptu Herbalife. Iskreno in celovito delo na področju prehrane z nekom zahteva individualno obravnavo, čas, potrpljenje in razumevanje. Skratka pristop, ki ga je nemogoče posplošiti po vzoru »one size fits all« (eden za vse) in spremeniti prehrano v igro številk.

Pristop, da se namesto učenja posameznika o zanj najprimernejši hrani to znanje enostavno nadomešča s čokoladico, se mi zdi do neke mere podobno, kot namesto naučiti se voziti avto pač uporabljati sredstva javnega prevoza z manj vložka in se nato pritoževati ker povsod zamujate.

O konkretnih nadomestkih prehrane sem že pisal. Naše Feelgood stališče si lahko preberete na povezavah:

Kako za vraga je možno, da se danes že vsak, tudi Herbalife-ovec okliče za nutricionista, pa je razloženo tu: Poklic nutricionist

Mario Sambolec, Dr. Feelgood, strokovnjak na področju prehrane in trener z licencama NSCA – CSCS (Certified Strength and Conditioning Specialist) in FZS (Fitnes Zveza Slovenije); foto: Shutterstock

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri