Video: Vaja za izboljšanje razmerja med aktivacijo mišic

Video: Vaja za izboljšanje razmerja med aktivacijo mišic (foto: Danijel Čančarević) Danijel Čančarević
4. 10. 2013

Nesorazmerje v telesu povzroča različne napetosti in skladnost je tista, ki je na dolgi rok najboljši preprečevalec poškodb.

Različni življenski vzorci na nas neizogibno puščajo posledice in če sodite v skupino ljudi, ki ogromno sedi (v službi) in poleg tega le teče, obstaja kar velika verjetnost, da pogosto čutite različne bolečine v vratu, predelu med lopaticami...

Z zaporedjem, ki je tema današnjega prispevka boste malenkost izboljšali razmerje med aktivacijo mišič zgornjega in spodnjega dela trupa. Izvajajte ga, dokler vam je prijetno.

Z izdihom se potisnite v položaj strešice. Če so iztegnjene noge za vas iluzija, preprosto pokrčite kolena in se ukvarjate predvsem s tem, da iščete idejo, da je vrh vaše glave kar se da daleč od trtice.

Z vdihom počasi zdrsnite v desko (začetni položaj sklece) in se z izdihom spustite v spodnji položaj sklece.

Trebuh ob izdihu potegnite navznoter in se z naslednjim vdihom raztegnete v položaju psa. Iz njega se vrnite z izdihom v strešico.

Ponovite glede na stopnjo svoje pripravljenosti, s časom večajte število ponovitev.

Pozor!

Zaporedje ni tako nedolžno, kot je morda videti na prvi pogled! Mišice trupa lahko delno sprostite le v položaju strešice.

Med desko, skleco in psom morate z dolgimi trebušnimi mišicami ustvariti tak občutek, kot da imate med medenico in rebri zadrgnjen steznik, ki preprečuje gibanje v tem delu telesa.

Veliko lepih kilometrov in čvrste trebušne mišice!

Robert Hönn, www.jogado.com

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri