Slika 2/4

SAMO TELOVADBA

Gibanje je gotovo pomemben del enačbe pri izgubljanju teže, a če vaša prehrana ne bo ustrezna, vam tudi garanje pri telovadbi ne bo prineslo rezultatov.

Pomislite: s 30-minutnim tekom s hitrostjo slabih 10 km/h pokurite okoli 270 kalorij. Če bi radi izgubili denimo pol kilograma na teden, boste morali na dan pokuriti okoli 500 kalorij. Tek očitno ne bo dovolj. Pazite pri prehrani in skrbno pripravljajte porcije.

Preberite še: www.aktivni.si/ostali-sporti/7-lahkih-vadb-ki-so-pomembne-za-dobro-in-trdno-zdravje

Profimedia

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Značke: hujšanje

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri