Izziv s Hano Verdev: Vaje za zgornji del telesa (3. teden)

Izziv s Hano Verdev: Vaje za zgornji del telesa (3. teden) (foto: Danijel Čančarević) Danijel Čančarević
6. 5. 2016

Da bomo zagotovo vitalni do poletja, nadaljujemo s tretjim treningom za zgornji del telesa. 

Danes vas čakajo čisto prave sklece, pravi Hana. A pred tem se boste dobro ogreli, ko zaključite z današnjimi vajami za zgornji del telesa, pa sledi še raztezanje. Kot običajno pri treningu za zgornji del telesa, boste poleg blazine potrebovali še uteži, ročke ali plastenke z vodo. 

Vaje, ki jih boste izvajali:
  1. Sklece
  2. Upogib komolcev + potisk navzgor na eni nogi
  3. Potisk ročk nad glavo
  4. Veslanje in dvig ročk na stran v predklonu
  5. Izteg komolcev na tleh

So vam današnje vaje še pretežke?

Nič hudega! Vadite lažjo različico treninga iz prejšnjega tedna:

Trening za zgornji del telesa (2. teden)

Ste se izzivu pravkar pridružili?

Najbolje, da pričnete kar na začetku:

Trening za zgornji del telesa (1.teden)

Vsi ostali treningi (za noge in zadnjico ter trebušne mišice) ter uporabni nasveti pa vas čakajo v naši rubriki.

Koliko ponovitev?

Napotki

Ne pozabite deliti svoje izkušnje

Kako izgleda vaš trening s Hano? Pokažite nam na fotografiji in označite #vitalnivpoletje na Twitterju ali Instagramu. Nekdo od vas bo dobil Lidlovo košarico zdravih živil. Vsak teden izžrebamo enega nagrajenca.

Da ne boste vitalni do poletja samo vi, povabite k izzivu tudi vaše družinske člane ali prijatelje...

Prijave so še odprte na povezavi TUKAJ.