Kako poskrbeti za odporen imunski sistem za dolge mrzle dni

Kako poskrbeti za odporen imunski sistem za dolge mrzle dni (foto: Profimedia) Profimedia
6. 11. 2014

Uspešno kljubovanje virusom se začne pri limoni, zeliščnih čajčkih, ameriškemu slamniku, pa tudi pri toplih oblačilih in okrepljeni fizični pripravljenosti.

V mrzlih mesecih poskrbimo, da so naše noge zavite v tople volnene nogavice, da že ob prvem 'mokrem nosu' v telo vnesemo zadostno količino vitaminov in tako telo pripravimo na nizke temperature, ki prihajajo.

Za vas in vaše malčke smo začarali nekaj praktičnih nasvetov, kateri pripravki, sestavine, zelišča in vitamini so nujna popotnica v zimskih dneh.

Poleg limone najdete bogat vir vitamina C tudi v pomarančah, kiviju, paprikah in grenivkah. Obogatimo si jedilnik s sokovi iz omenjenih sadežev, na tanke palčke narezano papriko pa lahko grizljamo namesto slanih prigrizkov.

Poleg vode pijemo veliko čajev, poleti jih hladimo z ledom, pozimi pa jim namesto sladkorja lahko dodamo cimet ali ingver v prahu, saj bo tako čaj še bolj pogrel naše telo, predvsem pa nas obogati z antioksidanti. Sicer pa pozimi 'pocrkljajmo' sebe in svoje najbližje s čajem iz materine dušice, lipovim in bezgovim čajem, ki mu dodamo nekaj kapljic tinkure ameriškega slamnika.

Preberite: Prednost in učinkovitost naravnih antibiotikov

V hladnih mesecih je v prehrano priporočljivo dodajati zadostno količino proteinov, ki jih najdemo v ribah, morskih sadežih, mesu in mlečnih izdelkih ter probiotikov, saj je glavnina celic imunskega sistema v črevesju.

Priporočamo: Večina bolezenskih stanj izvira iz črevesja

Špela Bric