Zelo uspešna kampanja Ex-Kadilci

25. 4. 2015
Deli
Zelo uspešna kampanja Ex-Kadilci (foto: Profimedia)
Profimedia

Kampanja Evropske komisije Ex-Kadilci so zmagovalci uspešno spodbuja kadilke in kadilce po vsej Evropski uniji k opuščanju kajenja, in sicer s sodobnim digitalnim zdravstvenim orodjem iCoach.

Letos je ta edinstveni pripomoček doživel preobrazbo in bo lahko z novimi in izboljšanimi funkcijami, prenovljeno spletno stranjo in mobilnim orodjem pomagal še več kadilcem do zadnje cigarete. Do zdaj se je namreč več kot 431.000 kadilcev odločilo za uporabo orodja iCoach, med katerimi jih je več kot 2.905 iz Slovenije.

O uspešnosti kampanje priča podatek, da je v povprečju eden od treh registriranih uporabnikov prenehal kaditi po treh mesecih. Slovenski uporabniki so se po uspešnosti uvrstili v zlato sredino s 34 odstotki, medtem ko je bila najbolj uspešna pri opuščanju kajenja z iCoachem Estonija (47 %), najmanj pa Ciper (26 %). Po ocenah je v Evropski uniji več kot 118 milijonov kadilcev. Skupni strošek kajenja v družbi je bil v letu 2009 ocenjen na 544 milijard evrov.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord