Vaja za sproščanje oči

Vaja za sproščanje oči (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
26. 2. 2015

Naše oči in sposobnost vida reagirajo negativno na stres in pozitivno na vaje sproščanja.

Oči so vsak dan izpostavljene stresu na delovnem mestu, časovnim rokom in delu za računalnikom. Pridruži se še čustveni stres, na primer po ločitvah, zaradi skrbi za ostarele starše ...

Vaje dr. Batesa so osnova za številne danes znane metode sproščanja oči.

Očesna sprostitev

Najlažja vaja za sproščanje oči je zehanje, ki odpre čeljustni sklep, sprosti očesne mišice, poglobi dihanje, možgane in oči oskrbi s svežim kisikom in tako spodbudi tvorjenje solzne tekočine.

Nato eno roko iztegnite naprej in jo počasi v navzdol segajočem polkrogu izmenjaje zanihajte od desne na levo in spet nazaj.

Oči naj sledijo premiku roke, glave pa ne premikajte.

Nato si toliko časa drgnite dlani, da bodo tople in jih položite na oči. V tem položaju ostanite toliko časa, dokler se ne zaveste popolne teme.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri