Kaj potrebujete v tem trenutku? Tu je nekaj načinov, kako lahko poskrbite zase (vsaj enega naredite že DANES!)

Kaj potrebujete v tem trenutku? Tu je nekaj načinov, kako lahko poskrbite zase (vsaj enega naredite že DANES!) (foto: Profimedia) Profimedia
10. 10. 2022

Ja, tudi med tednom, v službi in ob natrpanem urniku morate poskrbeti zase!

Najprej razjasnimo: kdaj ste nazadnje naredili nekaj zase? Tudi če čisto drobno stvar, v kateri bi uživali, ali bi vas za trenutek sprostila? Če ne veste, ali pa kaj takšnega naredite enkrat tedensko, vam primanjkuje na urniku časa za vas.

Premalo je, da si enkrat tedensko zase vzamete nekaj ur, ali pa še to ne, ker imate občutek, da morate ustreči vsem okrog vas. V takšnem tempu vas bo stres pokopal precej hitro, predvsem pa v dnevih ne boste imeli ničesar, kar bi vas veselilo, sprostilo, ogrelo vaše srce, dalo trenutek miru …

In če ne poskrbite zase, ne boste morali skrbeti za vse, ki jih imate radi.

Torej, že danes izberite nekaj s seznama, ali nekaj čisto svojega, kar boste naredili zase. Najbolje bo, da nekaj izberete tudi za prihodnje dni in vpišete na urnik.

Sedaj pa poglejmo nekaj načinov, s katerimi si lahko polepšate trenutek (ali kakšno uro, dan):
  • Oprhajte se, negujte svojo kožo, uporabite lepotilno masko za obraz … Kadar potrebujete osvežitev, naredite nekaj za svoje telo.

  • Privoščite si toplo kopel s solmi in vonjem sivke ali drugim vašim najljubšim vonjem. Posebej ob težkih dnevih vas bo to precej sprostilo.

  • Berite. Ni nujno, da berete knjigo, lahko tudi revijo ali karkoli drugega, kar vas zanima. Branje bo preusmerilo misli z vaših težav in vsaj za hip vklopilo domišljijo. Pa tudi poskrbelo za večanje besednega zaklada.

  • Usedite se na kavč s partnerjem ali prijateljem in skodelico kakava ali vroče čokolade. Včasih je vse, kar potrebujete, dober pogovor ali poslušalec, ki vas ne bo obsojal. Oddahnili si boste.

  • Odločite se za nov tečaj. To naredite takrat, ko se bo zdelo, da vas nič ne veseli ali potrebujete nov izziv. Pa tudi ko ocenite, da se morate zaposliti, da ne mislite na kaj drugega. Mogoče spoznate tudi nove prijatelje.

  • Nadaljujte s svojim hobijem ali ga obudite. Ja s tistim, ki ga prestavljate na »pozneje« in dobro veste, da se ne bo nikoli zgodilo. Zdaj je čas in to je znak, ki ste ga čakali!

  • Skuhajte si čaj, kavo ali drug napitek in ga spijte v tišini. Tudi če traja le 5 minut, naj bodo to vaše minute za mir (mogoče edine v celem dnevu, ko ste sami s svojimi mislimi?).

  • Ustvarjajte. Lahko s čopičem ali glino, papirjem ali čem drugim. Ni pomembno. Tudi če vam ideja ni takoj všeč, bo na vas delovala pomirjujoče in čas bo minil hitreje, kot si mislite. Lahko začnete s pobarvankami za odrasle.

  • Pospravite mizo, omaro ali drug prostor. Nekaj organizacije vam bo dobro delo, poleg tega boste v čistem okolju lahko bolj produktivni.

  • Odklopite se od telefona in drugih elektronskih naprav. Mogoče potrebujete odklop od vseh informacij in šumov. Odpravite se v naravo in ji prisluhnite, kaj ima povedati.