3 vaje za utrjevanje telesa in kondicije

1. 3. 2018

Tokrat smo pripravili samo tri vaje, s katerimi lahko naredite kratek HIIT trening. Štoparico nastavite na 15 minut in naredite čim več ponovitev!

Slika 1/3

Dviganje z rokami

Za vajo potrebujete klop, steper ali stol.

1. S hrbtom se postavite pred pripomoček in se nanj uprite z rokami.
2. Zravnajte noge in se s petami uprite v tla.
3. Zravnajte hrbet, in ko ste pripravljeni, se z rokami spustite skoraj do tal (odvisno od višine pripomočka) ter nato v prvotni položaj.

Naredite 5 ponovitev in hitro nadaljujte z drugo vajo.
(Ponovitve vseh vaj so okvirne in jih prilagodite glede na svoje fizične sposobnosti.)

profimedia

Preberite tudi: 

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri