8 vaj, ki pomagajo preprečiti bolečine v križu

25. 8. 2017

Vzrokov za bolečine v križu je veliko. Lahko gre za poškodbo, lahko pa je krivo tudi šibko jedro. Zadnje lahko popravite. Vključite še katero izmed naslednjih vaj.

Slika 1/9

Za tri vaje boste potrebovali veliko žogo, za preostale priporočamo elastičen trak. Vsako vajo izvajajte 30 sekund (60, če vaja narekuje, da menjate strani), počitek med posamezno vajo pa traja 10 sekund. Skupaj naredite 3-5 krogov. Izberete lahko tudi le nekaj vaj in jih vključite v svoj vadbeni program.

ZDAJ PA K VAJAM ...

Profimedia


Pomembno:
pred izvajanjem se je priporočljivo posvetovati z osebnim zdravnikom ali drugim strokovnjakom. Še posebej, če so se bolečine v hrbtu že pojavile. Najprej je potrebno odkriti vzrok, da se ne bi stanje še poslabšalo.  

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri