Najboljša vaja za triceps

30. 10. 2012

Če želite, da bi bili vaši tricepsi videti kot konjska podkev, vam sreča pri tem ne bo pomagala. Morate se spoprijeti z delom. 

To pomeni razvijati dva od treh delov te mišice:

  • stransko glavo mišice (polovico podkve na zunanji strani roke) in
  • dolgo glavo mišice (drugo polovico podkve na notranji strani roke).

Če boste počasi dvigovali utež čez ves radij in pri tem ohranjali napetost v tricepsu, boste najbolje razvili omenjene mišice.

Kaj lahko naredite doma?

Izteg komolca izza glave izvedite z nadprijemom. Dlani naj bodo obrnjene nazaj in roke iztegnjene nad glavo.

 Triceps vaja 1

Spuščajte utež 4 do 5 sekund za glavo.

Triceps vaja 2

Tako ohranjate napetost v tricepsih dlje časa, pri tem pa je vaja prijaznejša do komolcev. Izvajajte tri serije s šestimi do desetimi ponovitvami.

V fitnesu

Izvedite izteg komolca leže na klopi. Za ročko uporabite vrv, pritrjeno na spodnjem škripcu lat naprave. Pri začetnem položaju naj bodo roke iztegnjene tako, da so nadlakti v višini ušes.

Triceps vaja 3

 

Počasi upognite komolce in jih zadržujte vzporedno s telesom. Nikar jih ne premikajte navzven. Ko izravnavate komolce, da bi končali ponovitev, usmerjajte dlani proti utežem in ne čez obraz.

Triceps vaja 4

Tako bodo tricepsi še močneje delali. Izvajajte tri serije z desetimi do dvanajstimi ponovitvami.