Video: 10-minutni trening s kolebnico

Video: 10-minutni trening s kolebnico (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
9. 7. 2014

Vsakdo, ki je že skakal s kolebnico ve, da srčni utrip hitro doseže 80–90 odstotkov maksimalnega srčnega utripa. In ker je intenzivnost vadbe s kolebnico visoka, ima ta tudi velik vpliv na metabolične procese v telesu. Posledično je večja poraba energije tudi v mirovanju.

Zlasti kadar nimate časa, je lahko tovrstna vadba zelo dobra zamenjava aerobnega treninga.

Skakanje s kolebnico učinkovito deluje tudi na:
  • izboljšanje kondicije,
  • živčno-mišične koordinacije,
  • izboljšanje dihal in ožilja
  • ter mišic nog: zadnjične mišice, sprednje in zadnje stegenske mišice in mečne mišice.

Poleg vseh naštetih prednosti boste z njo pridobili bolj prožne mišice, izboljšali občutek za ritem, odzivnost in postali bolj eksplozivni.

Če vam primanjuje časa, je hiter trening s kolebnico idealen in dobra zamenjava aerobnega treninga.

10-minutni trening

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri