Priteg elastike kleče - za krepitev mišic hrbta

Priteg elastike kleče - za krepitev mišic hrbta (foto: Danijel Čančarević) Danijel Čančarević
23. 2. 2015

Zaključujemo trening, v katerem smo prikazali 5 odličnih vaj, ki jih lahko izvajamo praktično kjerkoli in okrepimo celo telo.

Vaji priteg elastike kleče bi lahko rekli tudi 'kontra' vzgib. Gre namreč za podoben gib, ki pa zaradi olajšanih okoliščin izvedbe omogoča bistveno več kontrole in osredotočenost na mišice hrbta.

Namesto elastike se lahko uporabijo trakovi TRX ali palica, ki jo postavimo na primerno višino in s pomočjo nog povzdignemo svoje telo s prsmi proti njej.

Vajo izvajamo kontrolirano, s stiskom in zadržkom v položaju pritega, vsaj sekundo ali dve. Naredimo 10 do 15 ponovitev. 

Celoten trening 

  1. Najprej se pripravimo z izpadnimi koraki v stran in oporo na podlahteh. Video: Ogrevalna vaja in vaja za krepitev jedra in zadnjice
  2. Nadaljujemo s počepi. Z vsako nogo naredimo vsaj 10 ponovitev. Video: Vaja za ravnotežje, moč stegenskih mišic in jedra
  3. Sledijo joga sklece. Naredimo jih vsaj 10. Video: Joga skleca - za krepitev prsnih mišic in mišic ramen
  4. Finiširamo s pritegom elastike kleče, 15 krat. Video zgoraj.

Vaje pod točkami 2, 3 in 4 opravimo v krožnem vrstnem redu, tri do 5 serij.

Trening pripravila Mario Sambolec, strokovnjak na področju prehrane, trener in ustanovitelj blagovne znamke Feelgood, in Davor Sattler, osebni trener in strokovnjak za vadbo. Vaje prikazuje Neža. Video produkcija: Danijel Čančarević