Trening doma: 4 vaje za krepitev trebušnih mišic

24. 4. 2017

Predstavljamo niz vaj, za katere res ne morete najti smiselnega izgovora: kako okrepiti trup doma s pomočjo navadne krpe za pomivanje.

Slika 1/5

Brez izgovorov!

Nimam časa, preveč dela v službi, popoldne okopavam vrt, ko bo mož več doma, samo da otroci malo zrastejo …, pri iskanju izgovorov imamo ljudje neizmerno domišljijo, čeprav vemo, da z njimi ne bomo dosegli cilja, ki ga nosimo v sebi. A naj bo teh čim manj. Vprašajte se, česa se bojite, kaj vas zadržuje pri odločitvi. Ko boste to spoznali, bodo izgovori izginili sami od sebe.

Danes lahko začnete z domačim treningom za krepitev jedra.

Tu so 4 odlične vaje ...

Primož Predalič

Pripravil: Vanja Cipot, osebni trener

Vanjo lahko poiščete na Celovški cesti 32 v Ljubljani ali mu pišete na vanja@v-team.si oz. ga pokličete na 031 332 334. Več si preberite na www.v-team.si.

Naredite še: Vaje za zakrčene kolke (in lajšanje bolečin v hrbtenici)

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri