Vadba na delovnem mestu

Vadba na delovnem mestu (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
3. 10. 2013

S preprostimi vajami se boste lahko razgibali tudi med delovnim časom, število ponovitev pa si določite kar sami.

Vaje sede
  • Sede na stolu stegnite nogo do višine boka, zadržite nekaj sekund in jo spustite, nato jo dvignite s pokrčenim kolenom 30 centimetrov od tal.
  • Sedite na rob stola in prekrižajte roki pred telesom, dlani položite na rame. S trupom se spustite proti kolenom in močno stisnite trebušne mišice, nato telo vzravnajte.
  • Za zadnjične mišice vadite vstajanje s stola, ki ga izvedite le napol – dvignjeni nad stolom zadržite nekaj sekund in nato sedite.
  • Prepričajte se, da je stol stabilen. Roki položite na rob stola ob telo in boke potisnite naprej. V tem položaju se spustite proti tlom, dokler ne bodo vaši komolci dosegli kota 90 stopinj. Nato se dvignite v začetni položaj.
Vaje stoje
  • Stoje odmikajte nogo vstran ali naprej. Če vam ravnotežje povzroča preglavice, se uprite ob steno.
  • Spojite dlani pred telesom, podlaket naj bo v vodoravnem položaju, z rahlim pritiskom med dlanmi premikajte roki v desno in levo.
  • S plastenko vode v roki pokrčite komolec in dlan približajte ramenu in jo nato spustite dol.
  • Stegnite roko nad glavo in s plastenko v roki krčite roko v smeri nazaj – komolec naj bo pri miru. Razteg za boljše počutje
  • Roki s prepletenimi prsti stegnite nad glavo in obrnite dlani stran od sebe, raztegnite telo, enako storite z rokama pred telesom.
  • Na stolu sedite vzravnano, levo roko položite na desni bok in zasukajte trup v desno, ponovite na drugo stran.
  • Glavo nagnite v desno in levo ramo potisnite navzdol, ponovite na drugo stran.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri