3 jutranje vaje, ki bodo preprečile stres in tesnobo

3 jutranje vaje, ki bodo preprečile stres in tesnobo (foto: Becca Tapert | Unsplash) Becca Tapert | Unsplash
21. 8. 2020

Ko vas popade tesnoba, anksioznost, nelagodje, si lahko pomagate s preprostimi triki. 

Se kdaj zbudite z občutkom tesnobe, močno zaskrbljeni? Že zjutraj občutite težo stresa?

In vaše misli se nikoli ne ustavijo – premišljujete, kaj vse morate storiti, izpeljati, koliko odgovornosti, medtem ko se srečujete z dodatnimi ovirami, v vas se nabira napetost, srce že bije hitreje ... Najraje bi se pokrili z odejo in zaspali.

A pred tesnobo se ne moremo skriti, vsaj ne pod odejo. Lahko pa jo zavestno obvladujemo, da nam ne uniči dneva, še predno se ta prične. 

1. Vstopajte v dan brez pričakovanj

Namesto, da zjutraj razmišljate: "Upamo, da bo danes tako ...", "Želim si, da bi stvari bile tako in tako ...", se vsako jutri v mislih raje sprašujte: "Le kaj zanimivega se bo danes zgodilo v mojem življenju?" 

Pričakovanja zamenjajte za zanimanje ali občudovanje. Karkoli bo življenje prineslo na ta dan, je v vaše najvišje dobro, brez pričakovanj, brez pesmizma, brez nadzora, brez napetosti, kako mora biti ...

2. Prizemljite se

Če se že navsezgodaj stres usede na vaša ramena, si lahko pomagate z vajo povezovanja in prizemljitve, ki pomiri vaš živčni sistem.

To storite, ko ste še v postelji. Uporabite malce domišljije ... 

Predstavljajte si svetlobo, ki prihaja iz vesolja in gre po vaši hrbtenici skozi tla vse do centra Zemlje. Občutite povezavo z našim planetom in z vsem, kar je. Globoko in počasi dihajte ter se povezujte z Zemljo. 

Lahko pa si tudi predstavljate, da ste v mirnem in sproščenem okolju: na plaži, v gozdu ... in prikličete občutke sproščenosti, kot da bi bili tam. 

3. Izrecite naslednje besede

Bodite nežni do sebe in izgovorite naslednje:

  • Zaupam si.
  • Nisem sam/a. Vedno lahko prosim za pomoč. 
  • To ni najhujša stvar. 
  • Ne bo vedno tako. Stvari se spreminjajo. 
  • Vsi imajo težave, ne samo jaz, to je človeško. 
  • Sprejemam se takšnega/takšno kot sem danes.
  • Točno takšen/na kot sem, sem v redu.
  • Imam moč, da spreminjam sebe.  
  • Vse bo v redu.  

psychologytoday.com

Še več praktičnih nasvetov, kako ukrotiti anksioznost, najdete tukaj

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri