Video: Prvi trening DM-tekačic

Video: Prvi trening DM-tekačic (foto: Promocijski material) Promocijski material
13. 4. 2009

Led smo prebile v skoraj popolni zasedbi, na prvi spoznavni trening nas je prišlo osem od desetih. Stisnile smo si roke in se nato podale na tek po vznožju Rožnika. Nekatera dekleta iz naše skupine so tekla po dolgem času, druge že nekaj časa redno tečejo, zato smo 4 kilometre pretekle v precej različnem tempu.

Vsaka stvar ima svoj začetek, tako smo se najprej pogovorile o ciljih, ki jih želi vsaka posebej doseči. Nekatere bodo na 6. dm-teku za ženske izbrale krajšo, 5 km dolgo progo, druge se bodo podale na daljših 10 km. Zdaj bo tudi meni lažje načrtovati skupne priprave.

K prvemu treningu obvezno spada seznanitev z osnovnimi pravili teka, ki jih bomo brezkompromisno upoštevale pri vseh nadaljnjih treningih. K tem pravilom spadata ogrevanje in ohlajanje.

Telo smo z dinamičnimi ogrevalnimi vajami ogrele po prvem kilometru, da bi zmanjšale nevarnost za poškodbe, do katerih lahko prihaja v primeru neogretih mišicah. Naš prvi tek smo zaključile z aktivno hojo in razteznimi vajami (strechingom).

Gibljivost telesa je namreč motorična sposobnost, ki je pomembna pri različnih športih, tudi pri teku, in je tesno povezana z nekaterimi drugimi sposobnostmi, kot so moč, hitrost in koordinacija. Prav tako dobra gibljivost izboljša tekaško tehniko, preprečuje oziroma zmanjša možnost poškodb, pomaga doseči sproščenost in zmanjšati mišični tonus.

Jasna Zagrajšek, trenerka pripravljalne skupine za 6. dm-tek za ženske



Značke: dmTek