Ste že slišali za dieto po prehranski uri? Vse je dovoljeno, a ob pravem času

Ste že slišali za dieto po prehranski uri? Vse je dovoljeno, a ob pravem času (foto: Profimedia) Profimedia
7. 6. 2021

Začne se z »idealnim dnevom«, v katerem se strogo ravnate po uri. Potem sledita dva ali trije »idealni dnevi« na teden. Nezavedno naj bi se potem aktiviral učni program in začnete razmišljati, kaj lahko pojeste, ne da bi se zaradi tega počutili slabo ali napihnjeno.

Preden pogledamo, kako deluje dieta po prehranski uri, preberite opozorilo: 

Če se lotevate izgubljanja odvečnih kilogramov, za nasvet vprašajte svojega zdravnika. Glede vadbe pa najbolje, da se je lotite s pomočjo trenerja, ki bo upošteval morebitne zdravstvene težave in vašo kondicijsko pripravljenost.
Nobena dieta ni primerna za vse!

Poglejmo si, kaj narekuje dieta po prehranski uri. 

Prehranska ura - kaj se sme jesti?
profimedia
  • Zelenjava, sadje, olje - laneno, oljčno, repično, orehovo, vse začimbe

  • Beljakovine - mlečni izdelki (nemastni, naravni), ribe, meso (pusto, kot na primer perutnina, govedina), stročnice, oreški, sojini izdelki

  • Dobri ogljikovi hidrati - žita (ovseni kosmiči, polnovredna moka), krompir, riž

  • Slabi ogljikovi hidrati - napitki (kole, sokovi, vse sladkane pijače), žita (vse iz bele moke), sladkarije
Pravila za »idealni dan«
  • Od tri do petkrat dnevno jejte pretežno po Heizmannovi uri - in pazite na dovolj beljakovin.

  • Pri oljih dajte prednost visokokakovostnim oljem, kot sta na primer repično ali oljčno, in maščob ne kombinirajte z ogljikovimi hidrati.

  • Ne dovolite si občutka volčje lakote. Če ste zelo lačni, popijte velik kozarec vode.

  • Naredite vaje za mišice.

  • Ob koncu dneva se pohvalite.
profimedia
Gibanje

Od dva-do trikrat tedensko opravite kratek trening s tremi vajami.

1. Počepi: zadnjico počasi spustite skoraj do sedala, jo zadržite in se spet počasi dvignite.

2. Sklece za začetnike: na kolenih, s prekrižanimi golenmi v zraku.

3. Most: lezite na hrbet, dvignite zadnjico, zadržite mišice in nato spustite zadnjico - ne spustite je do tal.

Vaje ponavljajte tako dolgo, dokler vas mišice ne začnejo malo peči. To je popolnoma nenevarno, a le tako se začnejo izgrajevati mišice.

Kaj pa prigrizki?

So dovoljeni, ampak ... Zdravi. 

Primer: Puranji zvitki s skuto - prekajene puranje prsi namažite z eno žlico skute, zvijte in zraven pojejte še en kos sadja.