Ste pravkar odtekli nekaj kilometrov? Privoščite si enega od teh prigrizkov.

9. 6. 2016

O, še kako razumemo, da bi si po treningu, sploh, če je bil ta naporen, najraje privoščili hamburger in krompirček. Pa tega raje ne storite. Še posebej, če pazite na težo. Zdaj vaše telo potrebuje pravo kombinacijo beljakovin in ogljikovih hidratov. Tu je nekaj predlogov ...

Slika 1/5

JABOLKO S KIKIRIKIJEVIM MASLOM

Jabolko narežite na tanjše rezine in vsako premažite s kikirikijevim maslom. Ali mandljevim, če vam je ljubše.

Nam je všeč tudi kombinacija z grozdjem – na vsako jabolčno rezino dajte še eno grozdno jagodo.

Profimedia

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri