4 joga asane za pomoč pri migreni

4 joga asane za pomoč pri migreni (foto: profimedia) profimedia
20. 4. 2021

Migrena je zares strašen glavobol, ki ga pogosto spremlja slabost. Človeka takrat moti prav vse: svetloba, zvoki, vsak premik je bolniku odveč. Malo si lahko pomagamo s tabletami, predstavljamo pa vam tudi nekaj prijetnih in sproščujočih asan, s katerimi vam bo odleglo v najtežjih trenutkih.

Migrena je nevrološka motnja, ki s seboj povzroča ponavljajoče se napade glavobola, ki segajo od visoke do zmerne intenzivnosti. Bolečina je običajno na eni strani ali na polovici glave. Tipičen napad lahko traja dve uri, dva dni ali včasih celo en teden, zato vsi bolniki iščejo vse načine, kako si pomagati.

4 asane, ki pomagajo pri migreni
Poza otroka
profimedia

Poza otroka je odličen počitek. Pomaga, da se gležnji, boki in stegna dobro raztegnejo. Ko je vaše telo raztegnjeno, se živčni sistem umiri. Stres in utrujenost se zmanjšata, zato migrene izginejo. 

Predklon
profimedia

Uttanasana ali Pada Hastasana je stoječa asana v predklonu. Deluje na jedro telesa, saj spodbuja živčni sistem in krepi krvni obtok ter s tem umirja um. To pomaga ublažiti tudi migrenski glavobol. Dihajte sproščeno in poskusite zavestno sprostiti vse mišice na obrazu.

Čebelji dih
profimedia

Dih brenčeče čebele ali Bhramari pranayama sprošča napetost v glavi in stres, pomaga proti nespečnosti, zmanjšuje krvni pritisk, jezo in zaskrbljenost.

V sedečem položaju za meditacijo (Sukhasana) zaprite oči in sprostite celo telo. Poravnajte hrbtenico in vrat. Dvignite roke v stran, upognite komolce in položite dlani na ušesa, če imate migreno morda še bolje na oči, s palci pa zamašite ušesa. Lahko pritisnete na uhlje, ampak ne vtikajte prstov v ušesa.  

Most
profimedia

Ta asana ohranja krvni tlak pod nadzorom, hkrati pa pomirja in sprošča um. Pomaga tudi pri lajšanju tesnobe. V možgane pošlje izliv krvi, kar pomaga ublažiti bolečino in tudi simptome motnje.