Perutnina je lahka in polna beljakovin

Perutnina je lahka in polna beljakovin (foto: revija čarovnija okusa) revija čarovnija okusa
27. 9. 2017 Vir: liza.aktivni.si

Ta je najbolj priljubljena vrsta mesa, saj je lahka, vsebuje malo maščob in je skoraj univerzalna.

Morda je priljubljena tudi zato, ker je dober vir beljakovin, ima veliko hranilnih snovi, je mehka in lahko prebavljiva. Vsebuje malo maščob, zelo dober vtis pa naredi seznam mineralnih snovi, ki jih vsebuje: železo, fosfor, cinik, natrij, kalij in vitamini skupine B (niacin denimo zmanjšuje tveganje za rakava obolenja).

Še najboljša novica pa je, da lahko perutninsko meso uporabimo na nešteto načinov. Lahko ga kuhamo, pečemo, dušimo, nadevamo – možnosti je nešteto. Vsak kos perutnine je primeren za drugačne vrste priprave.

Zgornji del stegna

Sočen kos je primeren predvsem za peko. Enako kot prsi se lahko brez kosti uporabi za domače zvitke.

Prsi

Najmanj masten del, ki se pripravi najhitreje (dušenje, pečenje), lahko jih zrežemo na trakove in pa pripravimo panirane zrezke. Paziti morate le, da se preveč ne izsušijo.

Perutničke

Njihovo nežno meso je primerno za peko na žaru – prej jih lahko marinirate ali pa obdate s testom.

Drobovina

Primerna za juhe in obare.

Cel piščanec

Pred peko ga je najbolje povezati s kuhinjsko nitjo, da ohrani obliko in se ne izsuši. Natrite ga s papriko in oljčnim oljem ali pa ga premažite z medom, da boste dobili lepo hrustljavo skorjico.