Triki, s katerimi boste zablesteli za praznike

22. 12. 2014

Vsaka izguba teže bi morala biti postopna, ker pa si za praznike vsi želimo blesteti, obstaja nekaj trikov.

Nasvete nam je zaupala Dr. Lejla Kažinić Kreho, avtorica knjige Prehrana 21. stoletja za ženske, ki sicer vedno poudarja, da bi vsaka izguba teže morala biti postopna, saj so le tako rezultati dolgotrajni.

Ker pa si vsi želimo blesteti za praznike, obstaja nekaj trikov, da lahko na hitro izgubite nekaj kilogramov in zablestite.

In kakšni so ti triki?

1. Izogibajte se soli

Sol privlači vodo in jo tudi zadržuje v telesu. Dnevna dovoljena vrednost soli je približno šest gramov. Če boste zgolj prepolovili dnevni vnos soli, boste v petih dneh izgubili kakšen kilogram in pol vode.

2. Preprečite napihnjenost v trebuhu

Marsikdo ima težave z napihnjenim trebuhom, ki ga lahko povzročita stres in slaba izbira hrane. Da bi se pripravili, je dobra ideja, da pred prazniki malo telovadimo, saj bo vsaka vadba pomagala, da bo šel iz telesa zrak, ki je ujet v gastrointestinalnem traktu. Tudi če niste ljubitelj vadbe, vedite, da je že pet minut sprehoda na dan dovolj, da se prebudi trakt GI.

Proti napihnjenemu trebuhu pa je dobro tudi to, da se izogibate živil, kot so:

  • grah,
  • brokoli,
  • cvetača,
  • zelje,
  • paprika,
  • čebula...

Če ste vajeni žvečiti, potem se zdaj zadržite, saj vsakič, ko ugriznete čigumi, požirate zrak, ki povzroča napihnjenost in večji trebuh. Vsekakor pa poskrbite, da boste pili dovolj tekočine.

3. Izberite hrano za raven trebuh

Katera vrsta hrane je torej najboljša, da bomo imeli raven trebuh, da bomo polni energije, da bomo lahko preplesali noč?

Da boste imeli čim bolj raven trebuh, pred prazniki jejte kuhano zelenjavo, suhe slive, laneno in oljčno olje, sončnična in lanena semena, olive, nemastnega piščanca in purana, riževe krekerje, belo ribo, basmati riž ...

Kar pa se tiče prazničnih pojedin ... Da ne bi uničili vsega truda, se izogibajte kruhu na začetku in raje izbirajte olive ali svežo zelenjavo.

Nikar se takoj ne prenajejte, saj boste zato bolj utrujeni in zaspani. Jejte manjše obroke, pijte počasi in poskrbite, da boste pili tudi dovolj vode.

Priporočljivo je na začetku večerje popiti malo kakovostnega olivnega olja, ki obloži sluznico prebavnega trakta in boste tako lažje prenesli alkohol.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri