Tri sprostitvene vaje za na hitro

10. 9. 2014

Počitnice so bile super, a kaj, ko so prehitro minile. Počasi spet padate v vsakdanjo delovno rutino, zato vam bo prav prišlo nekaj nasvetov, kako počitniški utrip malce podaljšati.

Lepo je bilo poležavati na plaži, sedeti v kavarni, se sprehajati ob jezeru, plavati v morju, v senci drevesa brati knjigo, strmeti tja, kamor hodi sonce spat … A kaj, kot ti trenutki ne trajajo večno. Zdi se nam, da vse prehitro minejo. Toda bodite zviti in si počitniška občutja malce podaljšajte.

Kako se sprostiti

Ohranite ritem …

Na počitnicah gremo navadno spat takrat, ko smo utrujeni, vstanemo, ko se zbudimo, jemo, ko smo lačni. Človek živi nekako po lastnem ritmu. Pozneje, ko pridemo domov, ta naravni ritem največkrat izgine in pademo v stresni delavnik.

Za boljšo koncentracijo in počutje bi pomagal že 15-minutni opoldanski spanec ali pa počitek med odmorom za kosilo v službi. Če imate možnost za to, jo izkoristite.

Naj vas spomni vonj

Trik, ki zagotovo deluje, je krema za sončenje. Uporabite jo namesto mleka za telo, in ko boste zaprli oči, vas bo vonj kreme popeljal na plažo. Za kosilo pojejte solato s paradižnikom, mocarelo in baziliko … Kot bi bili v Toskani. Veliko je zvijač, s katerimi lahko prelisičite vsakdanjo rutino in dolgčas.

Pojdite v neznano

Odpravite se na izlet kar tako. Nekam, kjer še niste bili. Pojdite sami ali pa s prijatelji. Lahko sedete tudi na vlak ali avtobus, skratka, naredite si dan tako, kot si ga prej ne bi nikoli. Odkrili boste marsikaj novega in zanimivega. Kot bi bili na počitnicah.

Mala zadovoljstva

Tudi ko ste doma, si lahko vzamete kakšno uro le zase. Sprostite se in počutili se boste kot na počitnicah. Privoščite si masažo, sprehod, večer v savni …

Mali zakladi

Že ko ste na počitnicah, pomislite na čas, ko se boste doma nostalgično spominjali brezdelnih dni. Naberite si nekaj spominkov in jih prinesite domov. Z njimi okrasite luč, naredite okvir za sliko. Lep spomin na počitnice.

Lepi rituali

Vstanite malce bolj zgodaj in si privoščite dolg zajtrk, pred spanjem preberite nekaj strani v knjigi, poslušajte najljubšo glasbo. Skratka, privoščite si nekaj ritualov, ki vas bodo sprostili in s katerimi si boste nabrali moči za naprej.

Tri sprostitvene vaje za na hitro

Prevetrite si glavo

Z vsemi desetimi prsti masirajte glavo. Začnite na čelu in se prek zgornjega dela glave pomikajte proti vratu. Na koncu še nekaj masažnih gibov okoli ušesa in začutili boste, da ste sproščeni in osvobojeni slabih misli.

Umirjeno dihanje

Zaprite oči, s palcem zaprite eno nosnico in umirjeno dihajte pet minut. Nato zamenjajte položaj in zaprite drugo nosnico. Sprostitev zagotovljena.

Za gibljive noge

Sedite in si z rokami masirajte podplat. Masaža naj bo krepka in naj traja vsaj tri minute. Masirajte vse do gležnja, zlasti če čutite, da imate zatečene noge.