Zato bi vaša naslednja vadba morala biti jutranja!

Zato bi vaša naslednja vadba morala biti jutranja! (foto: profimedia) profimedia
10. 3. 2020

In ker se morda to zdi nemogoče, smo izbrskali odlične razloge, ki vas bodo prepričali, da z jutranjo vadbo poskusite vsaj enkrat.

Če vaša jutra trenutno izgledajo precej kaotično in ne morete iz začaranega kroga, lahko jutranja vadba precej pomaga. Prisilila vas bo k zgodnejšemu vstajanju, vas prebudila in omogočila, da z obilnim zajtrkom dan začnete počasi in pravilno. V zameno za zgodnejše vstajanje pa lahko pričakujete marsikatero korist. 

Manjša želja po nezdravem

Verjetno ste opazili, da vadba blagodejno vpliva na prebavni sistem, jutranja vadba pa ima še dodatno moč. Raziskava iz leta 2012 kaže, da lahko vpliva na manjšo željo po nezdravem. Testirali so 35 žensk, ki so se en teden ukvarjale z jutranjo vadbo, nato pa gledale fotografije hrane. Na fotografije se tisti teden niso pretirano odzvale. Povsem drugače je bilo naslednji teden, ko vadbe niso izvajale - takrat so si zaželele, da bi še kaj prigriznile, tudi če tega zares niso potrebovale. 

Večja aktivnost čez cel dan

Dobro veste, da vadba dvakrat ali trikrat tedensko ne pomeni nič, če tudi čez dan niste dovolj aktivni. Ista zgoraj omenjena raziskava je pokazala, da so bile ženske tisti teden, ko so opravile jutranjo vadbo, aktivnejše, kot običajno. 

Če želite torej povečati svoj čas za gibanje (in postati bolj fit), jutro začnite z vadbo, takšno ali drugačno. 

Boljši spanec

Jutranja vadba vas bo prebudila in napolnila z energijo, zato boste končno vi tisti, ki pride na delovno mesto nasmejan do ušes. Po drugi strani pa je raziskava ugotovila, da so posamezniki, ki so trenirali zjutraj, zaspali prej in imeli trdnejši spanec kot tisti, ki so trening opravili v popoldanskih ali večernih urah. 

Urejen spalni ritem pa pomeni večjo zbranost čez dan in posledično boljšo učinkovitost. 

Zdrave navade

Jutranja vadba bo pripomogla k boljšim odločitvam predvsem glede prehrane, in če jo boste izvajali dlje časa, boste ugotovili, da nezdravega skoraj ne potrebujete več. Poleg tega boste zaradi lažje organizacije zajtrk verjetno pripravljali v naprej, zakaj ne bi torej tudi malice in si prihranili skrbi ter razvade, ki uničujejo vaš napredek?

Tu najdete nekaj okusnih zajtrkov: 

Postane lažje

Prvič, pa tudi četrtič in petič se boste še borili z mislijo, da bi jutranjo vadbo prespali, potem pa bo to postal nekakšen ritual, ki ga ne boste hoteli zamuditi. Takrat se bodo že začele kazati dobre strani vadbe in skoraj zagotovo boste vsaj enkrat v tednu jutro začeli z gibanjem. 

Pomembno!

Ko se lotevate jutranje vadbe, kot vedno poslušajte svoje telo. Mogoče vam zjutraj bolj pašejo intenzivnejši treningi, ali pa se raje prebujate z jogo in drugimi mirnejšimi gibi. V vadbi morate uživati, saj jo boste le tako z veseljem izvajali! 

Želite narediti spremembo? Pridružite se nam!

Vsak teden vas založimo z: 
  • nasveti prehranskega strokovnjaka Nika Popovića
  • nasveti trenerke in kineziologinje Atine Grizold ter drugih trenerjev
  • darilci

Več informacij dobite TUKAJ.