Razčistimo: Kako se pravilno dela vojaški poskok?

Razčistimo: Kako se pravilno dela vojaški poskok? (foto: profimedia) profimedia
12. 3. 2020

Zagotovo so vojaški poskoki tudi del vašega treninga, zato enkrat za vselej razčistimo, kako jih pravilno naredimo.

Najprej povejmo, da obstaja več vrst vojaških poskokov: pri lažji različici se le spustimo na tla, odskočimo nazaj in potem spet naprej in ne naredimo sklece. Pri težji verziji vključimo skleco, lahko pa se tudi počasi spustimo čisto na tla in spet poberemo (predvsem pobiranje morate narediti pravilno, da ne škodujete hrbtu). 

Najdite različico, ki ustreza vaši pripravljenosti, mi pa bomo pogledali pravilno izvedbo vojaškega poskoka s skleco. 

Pa začnimo

Noge postavite v širino ramen. Skočite in naredite globok počep: 

  • Iz stoječega položaja se z ravnim hrbtom spustite navzdol.
  • Težo prenesite predvsem na pete in zadnjico, da kolena ne sežejo čez prste na nogah.
  • Pogled usmerite pred seboj, da bodo ramena in vrat poravnani.

Iz počepa roke postavite na tla in se odrinite nazaj, da pristanete v položaju visokega planka. Zdaj sledi skleca: 

  • Hrbet naj bo ves čas zravnan, medenica obrnjena navzven, trebušne mišice napete. V komolcih se spustite do pravega kota in se dvignite v prvotni položaj.
  • Odskočite nazaj v globok počep in navzgor. Spet pristanite v počepu in ponovite …
Zakaj pa se sploh izplača delati vojaške poskoke?

Čeprav je vaja kompleksna in še kar osovražena (tudi v našem uredništvu), se tu in tam znajde kot del treninga, saj ima mnogo pozitivnih učinkov: 

  • vaja vključuje celo telo, zato ne boste zanemarili določene skupine mišic

  • potrebujete eksplozivnost, ki vam bo prišla prav tudi pri drugih aktivnostih, na primer pri sprintih in teku v hrib

  • ne potrebuejte pripomočkov, zato lahko vajo izvedete tudi doma ali na prostem, med tekom, kolesarjenjem …

  • pospešite srčni utrip, kar pospeši pretok krvi, ki med drugim oskrbuje mišice in pljuča

  • raziskava iz leta 2018 je pokazala, da redno izvajanje vaje lahko pomaga pri hujšanju (poleg pravilne prehrane in vadbe za celo telo)

  • raziskava iz leta 2015 je pokazala, da lahko intenziva vadba (kot je vojaški poskok), zmanjša možnosti za nekatere bolezni in posledično podaljša življenje

Preizkusite se v izzivu: To se zgodi, če 2 tedna vsak dan izvajate vojaške poskoke 

Preverite tudi Zato bi vaša naslednja vadba morala biti jutranja! ali Moj aktivni plan 2020: Začnite preobrazbo telesa skupaj z nami!

 

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri