Kako se znebiti odvečne maščobe na trebuhu: Če vaša naporna vadba ni prinesla rezultatov, naredite naslednje ...

Kako se znebiti odvečne maščobe na trebuhu: Če vaša naporna vadba ni prinesla rezultatov, naredite naslednje ... (foto: Profimedia) Profimedia
9. 2. 2021

Ko se posameznik odloči za vadbo, zadaj zelo pogosto stojita dva razloga: dobro počutje in hujšanje. Vendar ne gre le za videz, z zmanjšanjem maščobe, predvsem tiste na trebuhu, poskrbite za zdravje.

Če je obseg pasu večji od 94 cm (moški) oz. 76 cm (ženske), gre zelo verjetno za povečano količino visceralnega maščevja oz. za visceralno debelost, ki je vse prej kot nedolžna.

Visceralna maščoba je povezana s številnimi boleznimi, kot so diabetes, težave s srcem, povišan holesterol, rak na dojki, maščobna bolezen jeter ... Povzroča tudi občutek napihnjenosti in vnetja. Visceralna maščoba se namreč ne nahaja le pod kožo, ampak v notranjosti trebuha in obdaja organe.

Kaj narediti za manj maščobe na trebuhu

Drži, da sami ne moremo določiti, kje bo telo najprej porabilo odvečno maščobo, a že z zmanjšanjem teže za zgolj 5 odstotkov se boste znebili tudi nekaj škodljive visceralne maščobe.

Pri tem igra pomembno vlogo telesna vadba (posebej takrat, ko se približujete svojemu cilju), še večjo pa primerna dieta.

Če prehrani doslej niste posvetili veliko časa, potrebujete nov načrt.

Najprej se osredotočite na prehrano in spanec:
  • vključite več sveže sezonske zelenjave in sadja,
  • omejite vnos sladkorja in procesirane hrane,
  • poskrbite za dovolj spanca in za
  • sproščanje (povečan nivo stresnega hormona upočasni celoten proces oz. je razlog, da se maščoba začne nalagati, ko ste pod stresom in utrujeni pa lahko tudi več pojeste).
Nato postopoma povečujte vadbo:

Vedno glede na vašo pripravljenost, da boste lahko še naprej sledili svojemu prehranskemu načrtu.

Tudi, če najprej ne boste izgubili niti kilograma, boste bolj zdravi, saj bo telo gradilo mišice in nezdravo belo maščobo pretvorilo v rjavo.

Še en pomemben korak, na katerega nikoli ne pozabite:

Bodite potrpežljivi. Na poti do cilja boste zelo verjetno dosegli plato - ustavilo se bo. A preden vržete puško v koruzo ...

Še 3 stvari, ki lahko pomagajo zmanjšati maščobe na trebuhu

V prehrano vključite:
  • Zdrave maščobe. Nahajajo se v avokadu, oreščkih, semenih, oljčnem olju … Toda v zmernih količinah, saj so to hkrati tudi zelo visoko energijska živila!
  • Sadje, kot so borovnice in drugo jagodičje, ananas ter sadje, ki vsebuje veliko vlaknin, kot denimo hruške.
  • Vsak dan si privoščite sezonsko zelenjavo, ne pozabite na stročnice in polnovredna žita.
Hrana, ki se ji morate izogibati:
  • Trans maščobe, ki se nahajajo v procesirani hrani, tudi v krekerjih, kruhu … Če izdelek vsebuje delno hidrogenirane maščobe, ga postavite nazaj na polico.
  • Sladke (gazirane) pijače,
  • procesirano meso,
  • sladkor in drugi preprosti ogljikovi hidrati.
  • Izogibajte se tudi živil, ki vam povzročajo težave, kot je napihnjenost.

Kaj je še pomembno ...

Doslednost! Redna rekreacija, redni obroki.

Ni se vam treba popolnoma odreči ogljikovim hidratom in obsedeno slediti beljakovinski ali kateri drugi strogi dieti. Pomemben je red. Redna rekreacija, redni in pravilno oblikovani obroki, a vse v zmernih količinah.

Nasvet za tiste, ki radi pojeste preveč: jejte počasi. Nekateri strokovnjaki pa pravijo tudi, da velja uporabiti trik z rezino kruha: obrok zaključite, ko imate v želodcu še vedno prostor za eno rezino kruha.

Preverite še: