Dieta z limono - zmanjšuje absorbcijo maščob

Dieta z limono - zmanjšuje absorbcijo maščob (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
24. 9. 2012

Dieto je v veliki meri odkrila nutricionistka dr. Eveline Flachi, temelji pa na zmanjšanju vsebnosti maščob, ne da bi kalorijski vnos padel pod 1.200 kalorij. Z dieto izgubljate 7000 kalorij tedensko, tisoč vsak dan.

Dieta omogoča do en kilogram izgubljene maščobe tedensko, ne mišic, in hujšanje brez naporov. Med dieto je dnevno treba pojesti približno 4 limone (kot sok ali kot nastrgano lupino). To je čistilna dieta, ki zmanjšuje absorpcijo maščob na naraven način in lepša kožo.

Namenjena je tistim, ki se počutijo težke, ki imajo težave s prebavo, ki imajo nečisto kožo. Vitamin C je čudodelno sredstvo proti staranju in utrujenosti.

Dieto je najbolje uporabljati ob spremembah letnih časov, traja pa naj od sedem do 15 dni.

Jedilnik

Zajtrk za teden dni: skodelica čaja z limono, dva kosa polnozrnatega prepečenca in žlička limonine marmelade (sem in tja lahko tudi zamenjate okus).

  • Ponedeljek

Kosilo: kuhan riž (70 g), začinjen z limoninim sokom, 2 žličkama olja in 2 žličkama parmezana, zelena solata (150 g) z limoninim sokom in žličko olja, sadna solata iz sezonskega sadja, začinjena s sokom polovice limone

Večerja: praženi koščki teletine in šunke s krhlji limone, polnozrnato pecivo ali paketek krekerjev iz žitaric (integralnih, polnozrnatih krekerjev), špinača, začinjena z žličko olja in limoninim sokom.

  • Torek

Kosilo: oslič v foliji (150 g) z eno kapljico olja, sokom ene limone ter drugo limono, razrezano na krhlje, integralno pecivo ali paketek krekerjev iz žitaric, stročji fižol, kuhan na pari in začinjen s kapljico olja in sokom polovice limone

Večerja: piščančje prsi (150 g), pečene na ponvi s kapljico olja, začimbami in limoninim sokom, pečene paprike (rdeče in rumene), začinjene s kapljico olja in sokom polovice limone, polnozrnato pecivo ali paketek krekerjev iz žitaric

  • Sreda

Kosilo: špageti (70 g) z jogurtom in limono, zelena solata (150 g), začinjena s sokom polovice limone in žličko olja, skodelica jagod s sokom polovice limone in malo sladkorja

Večerja: kuhana hobotnica (150 g), začinjena z žličko olja, peteršiljem in sokom polovice limone, stročji fižol, kuhan na pari in začinjen s kapljico olja in sokom polovice limone, integralno pecivo ali paketek integralnih krekerjev

  • Četrtek

Kosilo: mešana solata s 40 g mocarele, 30 g tunine (iz vode), 5 olivami in limono (vse zmešate), integralno pecivo ali paketek krekerjev iz žitaric ali 2 kosa kruha, sadna solata (vse sveže sadje, razen banan in grozdja) s sokom polovice limone.

Večerja: morska riba (po želji), pečena na ponvi s paradižnikovim sokom, krhlji in sokom limone, mešana zelena solata (150 g) s sokom polovice limone in kapljico olja, 2 mala kuhana krompirja z žličko olja.

  • Petek

Kosilo: telečji zrezek (120 g), pečen s kapljico olja in limono, integralno pecivo ali krekerji iz žitaric, stročji fižol, kuhan na pari z žličko olja in limoninim sokom.

Večerja: kuhan riž (70 g) z dvema žličkama olja, nastrganim sirom in limoninim sokom, goveji karpačo (120 g), začinjen z žličko olja in limoninim sokom, zelena solata (150 g) z limoninim sokom in kapljico olja.

  • Sobota

Kosilo: šunka (80 g) z žličko olja in sokom polovice limone, integralno pecivo ali paketek krekerjev iz žitaric, kuhana špinača, začinjena z žličko olja in sokom polovice limone.

Večerja: solata iz riža (70 g) z zelenjavo, sirom (20 g), pršutom (20 g), oljem in limono, solata iz svežega sadja (razen banan in grozdja) in limoninim sokom ter solata iz paradižnika, začinjena z žličko olja.

  • Nedelja

Kosilo: testenine (70 g) s 40 g skute ali kisle smetane, kapljico olja in nastrgano limonino lupinico, kuhan stročji fižol, začinjen z žličko olja in sokom polovice limone, pomaranča ali grenivka (vsebujejo antioksidante in vitamin C (tudi antioksidant).

Večerja: marinirani inčuni, polnozrnato pecivo ali paketek krekerjev iz žitaric ali 2 kosa kruha, kuhana špinača, začinjena z žličko olja in sokom ene limone.

Iz Lise

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri